Wpływ reklam farmaceutycznych na decyzje zakupowe leków dostępnych bez recepty
24 marca 2022
Wstęp………4
Rozdział I
Zagadnienia metodologiczne
1.1. Cel, przedmiot i założenia badawcze……… 6
1.2. Narzędzia, metody i techniki pracy badawczej ………6
Rozdział II
Reklama jako czynnik budowy zachowań zakupowych
2.1 Geneza reklamy ………8
2.2. Profil i pojęcie reklamy……… 12
2.3. Misja, funkcje i formy reklamy ………16
2.4. Struktura działania reklamy……… 23
Rozdział III
Reklama farmaceutyczna – analiza przypadku
3.1. Nadawca/Odbiorca przekazu reklamowego ………27
3.2. Ograniczenia prawne oraz bariery etyczne reklam farmaceutycznych……… 29
3.3. Reklama lecznicza – manipulacja i perswazja……… 33
Rozdział IV
Wpływ i rola reklam produktów farmaceutycznych na decyzje konsumentów – analiza wyników badań
4.1. Analiza reklam produktów farmaceutycznych w Polsce ………36
4.2. Czynniki reklam produktów farmaceutycznych wpływające na decyzje konsumenckie – analiza wyników badań……… 41
4.3. Zachowania interesariuszy, a skuteczność reklam leków dostępnych bez recepty……… 47
Zakończenie ………52
Bibliografia ………54
Wykaz tabel, rysunków, wykresów……… 60
Załącznik nr 1 ………62
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|