Wpływ metod aktywizujących na przygotowanie dzieci sześcioletnich do nauki szkolnej
10 listopada 2019
Wstęp
Rozdział 1
Metody aktywizujące w wychowaniu przedszkolnym w świetle literatury
1.1. Istota metod aktywizujących
1.2. Metody aktywizujące w wychowaniu przedszkolnym
1.3. Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym
1.4. Metody aktywizujące a program wychowania przedszkolnego
1.5. Efektywność metod aktywizujących
Rozdział 2
Podstawy metodologiczne pracy
2.1. Uzasadnienie wyboru tematu
2.2. Problemy badawcze i hipotezy
2.3. Zmienne i wskaźniki
2.4. Podstawowa terminologia
2.5. Metody i techniki badawcze
2.6. Organizacja i przebieg badań
2.7. Charakterystyka terenu badań
Rozdział 3
Przykłady i analiza sytuacji eksperymentalnych
3.1. Struktura sytuacji edukacyjnych
3.2. Analiza przykładowych sytuacji eksperymentalnych
Rozdział 4
Wpływ metod aktywizujących na przyrost wiadomości
4.1. Wyniki pomiaru początkowego
4.2. Wyniki pomiaru końcowego grupy E i K
4.3. Porównanie wyników pomiaru początkowego i końcowego
Rozdział 5
Wpływ metod aktywizujących na wzrost umiejętności
5.1. Wyniki pomiaru początkowego
5.2. Wyniki pomiaru końcowego grupy E i K
5.3. Porównanie wyniku pomiaru początkowego i końcowego
Rozdział 6
Wpływ metod aktywizujących na trwałość wiadomości i umiejętności
6.1. Wyniki pomiaru końcowego
6.2. Wyniki pomiaru dystansowego
6.3. Porównanie wyników pomiaru końcowego i dystansowego
Rozdział 7
Wpływ metod aktywizujących na operatywność wiedzy
7.1. Operatywność wiedzy w procesie nauczania – uczenia się
7.2. Wyniki pomiaru końcowego grupy E i K
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|