Budowa relacji z klientami na przykładzie XYZ sp. z o.o (producent osprzetu kablowego).
23 października 2015
Wstęp………3
Rozdział 1.
Marketing partnerski w działalności firmy
1.1. Definicje i istota marketingu partnerskiego………5
1.2. Uwarunkowania kreowania relacji z partnerami biznesowymi……… 12
1.3. Budowa relacji z partnerami biznesowymi a wzrost konkurencyjnosci firmy………20
Rozdział 2.
Proces budowy relacji z klientami
2.1. Etapy kształtowania relacji z klientami ………24
2.1.1. Budowa zaufania ………31
2.1.2. Utrwalanie relacji ………35
2.2. Narzedzia budowy relacji z klientami……… 38
2.2.1. Spotkania i szkolenia……… 44
2.3. Korzysci wynikajace z rozwoju partnerskich relacji……… 47
Rozdział 3.
Relacje z klientami na przykładzie firmy XYZ sp. z o.o.
3.1. Prezentacja firmy XYZ sp. z o.o………. 54
3.2. Przyklady budowy relacji z klientami ………57
3.3. Skutki budowy relacji z klientami dla konkurencyjnosci firmy……… 66
Podsumowanie……… 72
Bibliografia……… 74
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|