Bankowość internetowa jako alternatywa dla bankowości tradycyjnej

1 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..2

Rozdział 1
Rozwój nowych kanałów dystrybucji produktów bankowych

1.1 Pojęcie bankowości elektronicznej ………..3
1.2 Zarys historii rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce i na świecie……….. 5
1.3 Znaczenie nowych kanałów dystrybucji dla banków……….. 9


Rozdział 2
Transakcje finansowe w Internecie

2.1. Fazy rozwoju bankowości internetowej ………..13
2.2 Wykorzystywanie Internetu w bankowości……….. 17
2.3. Bariery zastosowania Internetu w usługach bankowych……….. 19
2.3.1 Metody walki i ochrony przed zagrożeniami ze strony Internetu……….. 20
2.3.2 Metody uwierzytelniania stosowane w bankach internetowych w Polsce ………..21
2.3.3 Bariery psychologiczne i demograficzne ………..22


Rozdział 3
Analiza porównawcza oferty banków w zakresie bankowości internetowej na przykładzie ING Banku Śląskiego i mBanku

3.1. Charakterystyka analizowanych podmiotów bankowości internetowej ………..26
3.1.1. mBank ………..26
3.1.2. ING Bank Śląski……….. 27
3.2. Popularne narzędzia bankowości internetowej ………..28
3.3. Struktura witryny internetowej analizowanych banków……….. 32
3.4 Różnice i podobieństwa w witrynach internetowych i ofertach analizowanych banków ………..36


Zakończenie ………..38
Spis Tabel……….. 42
Spis Rysunków ………..42
Spis Wykresów ………..42