Wstęp……….1
Rozdział I.
Zakres i problemy definicyjne………..3
1. Komunikacja interpersonalna.
1.1 Komunikacja werbalna.
1.1.1 Proces komunikowania się.
1.1.2 Kod językowy.
1.1.3 Język kobiecy.
1.2. Komunikacja niewerbalna.
1.2.1 Mimika.
1.2.2 Gestykulacja.
1.2.3 Cechy głosu.
1.2.4 Dystans fizyczny.
Rozdział II.
Część teoretyczna………..44
1. Bariery komunikacyjne
1.1. Zakłócenia językowe.
1.2. Bariery dotyczące nadawcy.
1.3. Bariery utrudniające uważne słuchanie.
Rozdział III.
Część badawcza………..55
1. Badania nad barierami komunikacyjnymi.
1.1. Metodologia podjętych badań.
1.2. Przedmiot i cel prowadzonych badań.
1.3. Teren przeprowadzonych badań.
1.4. Narzędzie i problemy badawcze.
1.5. Kwestionariusz ankiety.
Rozdział IV
Wnioski badawcze………..62
1. Uzyskane wyniki badań i ich omówienie.
1.1. Ankieta.
1.2. Wnioski do ankiety.
Zakończenie………..80
Bibliografia.
Załączniki.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Bariery w komunikacji społecznej pomiędzy Anglikami a mniejszością polską w Hertfordshire
- Bariery komunikacji przełożony a podwładny na przykładzie przedsiębiorstwa X
- Czynniki rozwoju oraz bariery przedsiębiorczości lokalnej na przykładzie miasta X
- Rola komunikacji w przedsiębiorstwie
- Analiza funkcjonowania komunikacji miejskiej na przykładzie miasta Gdańska
- Samorząd terytorialny, jako wytwórca dóbr publicznych na przykładzie komunikacji miejskiej m. st. Warszawy
- Real Time Marketing jako narzędzie komunikacji marketingowej
- Zasady prawidłowej komunikacji rodziców z dzieckiem w wieku szkolnym na przykładzie szkoły podstawowej