Czynniki determinujace zachowania konsumentów na rynku dóbr kosmetycznych
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Zachowania konsumenckie
1.1. Pojęcie zachowan konsumenckich
1.2. Zachowania racjonalne i nieracjonalne
1.3. Procesy podejmowania decyzji przez konsumentów
Rozdział 2.
Klasyfikacja czynników wpływajacych na zachowania konsumentów
2.1. Czynniki wewnetrzne
2.1.1. Percepcja
2.1.2. Motywacja i wartosci
2.1.3. Postawy i przekonania
2.1.4. Osobowosc i style zycia
2.1.5. Procesy uczenia się i pamiec
2.2. Czynniki zewnetrzne spoleczno-kulturowe
2.2.1. Oddzialywanie rodziny
2.2.2. Wpływ grup odniesienia
2.2.3. Liderzy opinii
2.2.4. Rola kultury
2.3. Czynniki zewnetrzne ekonomiczne
2.3.1. Dochody
2.3.2. Ceny
2.3.3. Podaz
2.4. Czynniki oddzialywania marketingowego
2.4.1. Reklama
2.4.2. Produkt i opakowanie
2.4.3. Miejsce sprzedazy
Rozdział 3.
Zachowania konsumentek na rynku kosmetycznym na przykładzie badan bezposrednich w Katowicach
3.1. Cel, zakres i metoda badan bezposrednich
3.2. Charakterystyka respondentek bioracych udzial w badaniu bezposrednim
3.3. Okolicznosci zakupu kosmetyków towarzyszace respondentkom
3.4. Analiza wpływu czynników wewnętrznych i zewnetrznych na podejmowanie decyzji przez konsumentki na rynku dóbr kosmetycznych
3.5. Rola promocji i reklamy w podejmowaniu decyzji o zakupach kosmetyków
Zakończenie
Bibliografia
Spis wykresów
Zalaczniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|