Grywalizacja. Jak wykorzystac zabawe do zmiany zachowan w wybranych obszarach zycia codziennego
25 października 2015
Wstęp ……….2
Rozdział I
Grywalizacja – zagadnienia ogólne
1.1 Definicja i podstawowe mechanizmy działania grywalizacji………. 5
1.2 Gracze i ich motywacje ……….8
1.3 Media spolecznosciowe ……….13
1.4 Tworzenie się spolecznosci wirtualnych………. 20
1.5 Pokolenia a rodzaje graczy ……….23
Rozdział II
Zastosowanie grywalizacji w wybranych aspektach zycia
2.1 Marketing ……….27
2.2 Praca zawodowa ………. 34
2.3 Ekologia i problemy społeczne ……….38
2.4 Inne aspekty zycia codziennego………. 43
Rozdział III
Wybrane projekty grywalizacyjne w perspektywie socjologicznej
3.1 The Fun Theory ……….47
3.2 Zagrozenia ……….53
Zakończenie ……….56
Bibliografia ………. 58
Spis Rysunków ………. 61
Spis wykresów ……….62
Spis schematów………. 63
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|