Kategoria: Informatyka Internet

Prace z dziedziny Informatyka Internet. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Interaktywny e-biznes dla Lecznicy Zwierzat na bazie platformy osCommerce.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1. Uwarunkowania Ekonomiczne. Rynek internetowy w Polsce i na swiecie……….5 Zalozenia strategii marketingowej w Internecie……….6 Analiza mikrootoczenia i makrootoczenia……….7 Cel firmy oraz misja……….7 Okreslenie strategii produktu, ceny, promocji i dystrybucji……….7 Organizacja dzialan strategicznych……….7 Analiza i kontrola……….8 Rozdział 2. Teoria i Funkcjonowanie. Struktura Sklepu……….10 Zasada działania ……….12 Rozdział 3. Oprogramowanie. Rozwiazania gotowe a tworzone na zlecenie klienta……….13 Definicja eCommerce……….13 Rozdział 4. Konfigurowanie platformy osCommerce. Podstawowe wymagania……….15 Przenoszenie, instalowanie pakietu osCommerce……….15 Konfiguracja pakietu……….17 Rozdział 5. Panel administracyjny. Twój sklep……….20 Wartosci minimalne i maksymalne……….21 Obrazki (images)……….21 Dane klienta (Customer details)……….22 Dostawy, pakowanie (Shipping/packaging)……….22 Lista produktów……….22 Magazyn……….23 Logi, bufor (logging, cache)……….23 Opcje…

Bezpieczeństwo baz danych.

Przez administrator

Wstęp 2 Cel i zakres pracy 3 Rozdział 1. Wprowadzenie do baz danych 1.1. Zastosowanie baz danych ……… 4 1.2. Definicja baz danych ……… 5 1.3. System zarządzania baz danych ……… 6 1.4. Administrator baz danych ………8 1.5. Normalizacja ………9 1.6. Niezaleznosc baz danych ………15 1.7. Wspólbieznosc baz danych ………18 1.8. Podstawy relacyjnych baz danych ………20 1.9. Podstawy SQL-a ………23 1.10. Podstawy obiektowych baz danych ………26 Rozdział 2. Bezpieczeństwo baz danych 28 2.1. Zasady projektowania zabezpieczen ………28 2.2. Uwierzytelnienie ………29 2.3. Hasla ………34 2.4. Rodzaje szyfrów ………37 2.5. Szyfrowanie danych ………42 2.6. Podpis cyfrowy ………66 Rozdział 3. Bezpieczeństwo baz danych…

Implikanty pierwsze funkcji boolowskich, metody wyznaczania i zastosowania.

Przez administrator

Wstęp………2 Podstawowe definicje………2 Implikanty pierwsze w systemach informacyjnych……….4 Rozdział I Metody wyznaczania reduktów. 4.1 Tworzenie macierzy rozróznialnoSci………. 17 4.2 Wyznaczanie wszystkich reduktów. ………17 4.3 Wyznaczanie jednego reduktu (algorytm johnsona)………. 20 Rozdział II. Implikanty pierwsze dla funkcji niemonotonicznych. 5.1 Wyznaczanie implikantów pierwszych……… 27 Rozdział III. Wyznaczanie implikantów pierwszych na podstawie wektora wartoSci funkcji boolowskiej. 6.1 Macierze rozkladu. ………32 6.2 Macierze pochlaniania. ………34 6.3 Algorytmy obliczania macierzy rozkladu i pochlaniania………. 35 6.4 Tworzenie skróconej dnf (adnf)………. 36 6.5 Wlgorytm wyznaczania implikantów pierwszych………. 38 Wyniki eksperymentów………. 40 Literatura………42

Kompresja na potrzeby przesylania danych w sieciach rozleglych.

Przez administrator

Przedmowa………6 Wstęp………7 Elementy teorii informacji………7 Zapotrzebowanie na kompresje………11 Rozdział 1 Sieci komputerowe 1.1. Rozwój sieci komputerowych……….13 1.1.1. Klasyczna definicja sieci komputerowej………14 1.2. Podzial sieci komputerowych w zaleznosci od rozmiaru………15 1.3. Topologie sieci komputerowych……….16 1.3.1. Topologia magistrali………16 1.3.2. Topologia pierscienia……….17 1.3.3. Topologia gwiazdy……….18 1.4. Model ISO/OSI………20 1.4.1. Struktura modelu ISO/OSI………20 1.4.2. Charakterystyka warstw modelu OSI………21 1.4.3. Formaty informacji przesylanych w sieci……….23 1.5. Protokól TCP/IP………23 1.5.1. Protokól IP………24 1.5.1.1. Datagram IP………25 1.5.2. Protokól TCP………27 1.5.2.1. Segment TCP………30 1.5.3. Protokól UDP………31 1.5.4. Warstwowy model architektury internetowej………32 1.5.5. Enkapsulacja i dekapsulacja………34 1.5.5.1. Rozdrabnianie i scalanie danych………35 1.6. Technologie sieci lokalnych……….36 1.6.1. Technologia Ethernet……….36 1.6.1.1.…

Wykorzystanie internetu w działalności marketingowej.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Marketing w przedsiębiorstwie 1. Pojęcie i istota marketingu……….5 2. Funkcje i cele marketingu……….10 3. Instrumenty marketingu……….14 Rozdział II. Marketing w internecie 1. Dynamika rozwoju Internetu……….22 2. Cechy Internetu jako medium komunikacji……….27 3. Formy marketingu w Internecie……….30 3.1. Strategie marketingowe……….32 3.2. Modele biznesowe w Internecie……….35 Rozdział 3. Kierunki wykorzystania Internetu w działalności promocyjnej 1. Kreowanie marki firmy w Internecie (e-branding)……….39 2. Reklama……….41 3. Handel i platnosci elektroniczne……….47 4. Firmowa strona WWW……….56 5. Firmowy e-mail……….64 6. Zastosowanie intranetu i ekstranetu w marketingu wewnetrzym……….66 Zakończenie Literatura 74

Bezpieczeństwo sieci komputerowych.

Przez administrator

Wstęp. ………4 Cel pracy . ………5 Rozdział 1 Problem bezpieczenstwa Przed czym się bronimy?……… 8 Kim sa wrogowie i czym się kieruja?……… 10 Koszty: Ochrona kontra wlamania………. 12 Klasy zabezpieczen. ………14 Rozdział 2 Polityka bezpieczenstwa Czym jest polityka bezpieczenstwa organizacji………. 17 Od audytu do polityki bezpieczenstwa. ………20 Etapy wdrozenia polityki bezpieczenstwa. ………21 Strategie realizacji polityki bezpieczenstwa. ………23 Rozdział 3 Protokoly bezpieczenstwa Bezpieczne protokoly. ………26 IPSec. ………27 Protokól bezpiecznej transmisji danych SSL i TLS. ………31 SSH. ………37 MIME i S/MIME ………40 PGP I PEM ………41 Kerberos. ………44 Radius. ………47 Tacacs. ………48 Rozdział 4 Kryptografia i szyfrowanie Szyfry blokowe. ………50 Tryby pracy…

Zastosowanie internetu w dzialnosci gospodarczej na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp ………4 Rozdział 1 Rozwój internetu i jego funkcje 1.1 Co to jest internet? ………6 1.2 Historia rozwoju sieci internet……… 7 1.3 Internet na swiecie – statystyka ………11 1.4 Rozwój internetu w Polsce……… 12 Rozdział 2 Dostep firmy do internetu 2.1 Rodzaje dostepu do sieci internet ………19 2.1.1 Polaczenia za pomoca sieci telefonicznej ………20 2.1.2 Polaczenie za pomoca sieci ISDN ………20 2.1.3 Polaczenie za pomoca laczy stalych ………21 2.1.4 Inne sposoby dostepu do Internetu ………22 2.2 Koszty i wydatki zwiazane z korzystaniem z sieci internet ………24 2.2.1 Umowa o dostep do sieci ………24 2.2.2 Sprzet posredniczacy ………26 2.2.3 Oprogramowanie……… 27…

Wykorzystanie poczty elektronicznej w komunikacji marketingowej firmy.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I. Promocja. 1. Miejsce promocji w działania ch marketingowych……….4 2. Podstawowe narzedzia promocji……….12 2.1. Reklama……….15 2.2. Marketing bezposredni……….16 2.3. Public relations……….18 2.4. Sprzedaz osobista……….19 2.5. Promocja uzupelniajaca……….19 2.6. Sponsoring……….20 3. Tradycyjne media promocji……….21 3.1. Telewizja……….24 3.2. Radio……….25 3.3. Prasa……….26 3.4.Medium telefoniczne……….28 3.5. Poczta……….29 3.6. Kino……….30 Rozdział II. Komunikacja marketingowa w internecie. 1. Pojęcie komunikacji i elementy komunikacji marketingowej……….32 2. Model komunikacji marketingowej w internecie……….39 3. Kierunki wykorzystania internetu w działalności promocyjnej……….45 Rozdział III. Poczta elektroniczna w firmie. 1. Pojęcie i zasady działania poczty elektronicznej……….64 2. Spam……….69 3. Zalety i wady e-maila……….78 4. Możliwościwykorzystania e-mail w działalności promocyjnej firmy……….82…

Zastosowanie systemu ekspertowego w internetowym serwisię doradczym dla handlu elektronicznego.

Przez administrator

Wstęp 6 Rozdział I. Charakterystyka funkcjonowania sklepów internetowych 1.1 Wprowadzenie………. 9 1.1.1 Rodzaje sklepów internetowych………. 9 1.1.2 Zasady funkcjonowania sklepów internetowych ………. 10 1.1.3 Wady i zalety sklepów internetowych………. 12 1.2 Czynniki decydujace o popularnosci sklepów internetowych ………. 14 1.2.1 Lojalnosc klienta ………. 20 1.3 Doradztwo i obsługa klientów w sklepach internetowych ………. 27 1.3.1 Czynniki decydujace o dokonaniu zakupu ………. 27 1.3.2 Metody komunikacji z klientem ………. 30 1.3.3 System ekspertowy jako potencjalny doradca ………. 33 Rozdział II. Istota technologii systemów ekspertowych (SE) 2.1 Wprowadzenie do systemów ekspertowych………. 35 2.2 Definicja i historia systemów ekspertowych ………. 36 2.2.1 Obszary…

Zastosowanie systemów zarządzania relacjami z klientami w handlu elektronicznym.

Przez administrator

Wstęp……… 5 Rozdział I. Charakterystyka systemów wspomagajacych zarządzanie relacjami z klientami 1.1. Pojęcie i definicje systemu CRM ………7 1.2. Historia powstania systemów CRM ……… 9 1.3. Filozofia systemów CRM……… 11 1.4. Strategia koncentracji na kliencie ………12 1.5. Wymagania rynku i oczekiwania klienta ………13 1.6. Glówne zasady bezpieczenstwa obiegu informacji w systemach CRM ………16 1.7. Architektura systemów CRM ………17 1.8. Podstawowe funkcje systemów CRM ………20 1.9. Call Center ………25 Rozdział II. Handel elektroniczny 2.1. Rola Internetu w firmie ……… 26 2.2. Marketing przez Internet ……… 27 2.2.1. Firmowy serwis www ………31 2.2.2. Kampanie reklamowe via e-mail ………35 2.3. Handel elektroniczny ………38…

Edukacja informatyczna jako element funkcjonowania spoleczenstwa informacyjnego.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Powstanie i kierunki rozwoju spoleczenstwa informacyjnego 1.1. Powstanie spoleczenstwa informacyjnego ……….5 1.2. Uwarunkowanie rozwoju spoleczenstwa informacyjnego ………. 8 1.3. Spoleczenstwo informacyjne a informacja………. 11 Rozdział II. Istota edukacji informatycznej 2.1. Wyzwania dzisiejszej edukacji……….16 2.2. Edukacja informatyczna – perspektywa kulturowa i cywilizacyjna ………. 24 2.3. Informatyczne tendencje w ksztalceniu………. 29 2.4. Wymiar przemian informatycznych i ich wpływ na edukacje informatyczna ……….40 Rozdział III. Wpływ edukacji informatycznej na rozwój spoleczenstwa informacyjnego 3.1. Internet jako źródłoinformacji i podstawowe narzedzie rozwoju spoleczenstwa informacyjnego ……….45 3.2. Innowacyjne systemy edukacyjne ……….60 3.3. Spoleczenstwo informacyjne – szanse i zagrozenia ……….66 Zakończenie ……….69 Spis literatury…

Wdrazanie systemów informatycznych na przykładzie systemu do rejestrowania wplat i wyplat w Poczcie Polskiej

Przez administrator

Wstęp………. 3 Rozdział I. Systemy informatyczne i ich opis 1.1. Etapy tworzenia systemu ……….5 1.2. Projektowanie systemu ……….13 1.3. Programowanie systemu ……….20 Rozdział II. Prezentacja firmy – Poczta Polska 2.1. Informacje o firmie………. 29 2.2. Działalność firmy ……….30 2.3. Cele strategiczne firmy Poczta Polska ……….32 Rozdział III. Wdrozenie systemu informatycznego do rejestrowania wplat i wyplat 3.1. Prace wdrozeniowe………. 35 3.2. Charakterystyka prac przygotowawczych ……….39 3.3. Weryfikacja sytemu………. 48 Rozdział IV. Prezentacja systemu informatycznego wplat i wyplat 4.1. Istota eksploatacji ……….53 4.2. Organizacja i sterowanie procesem eksploatacji………. 57 4.3. Ochrona systemu………. 65 Zakończenie………. 69 Bibliografia………. 71

Systemy informatyczne MRP II.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Przedstawienie systemu MRP II 1.1. Zdefiniowanie systemu ……….6 1.2. Analiza systemu ………. 9 1.3. Wybór systemu ……….22 Rozdział II. MRP II jako system wspomagania zarządzania 2.1. Specyfikacja MRP II ……….29 2.2. Standaryzacja MRP II ………. 32 Rozdział III. Zastosowanie DRP w systemie MRP II 3.1. Dystrybucja i magazynowanie ………. 36 3.2. Pozostale srodki ………. 45 Zakończenie ………. 50 Spis rysunków i tabel ………. 53 Bibliografia ……….54

Projekt osiedlowej sieci komputerowej (tworzenie sieci LAN).

Przez administrator

Wstęp…………4 Rozdział I. Charaketrystyka sieci osiedlowej 1.1. Topologie sieci LAN………… 5 1.1.1. Topologia gwiazdy …………5 1.1.2. Topologie zlozone …………6 1.2. Okablowanie …………7 1.2.1. Polaczenia kablowe …………7 1.2.2. Polaczenia swiatlowodowe …………9 1.2.3. Polaczenia bezprzewodowe …………11 1.3. Metodyka projektowania sieci………… 12 1.3.1. Adresowanie………… 12 1.3.2. Okablowanie strukturalne …………13 1.3.3. Okablowanie w sieci …………13 1.3.4. Punkt centralny sieci …………15 1.3.5. Oznaczenia standardów sieci IEEE 802.3-x ………… 15 1.4. Urzadzenia wykorzystane w projekcie …………17 Rozdział II. Projekt sieci osiedlowej 2.1. Lokalizacja sieci …………20 2.2. Wymagania funkcjonalne sieci …………21 2.3. Plan pracy …………22 2.4. Projekt okablowania sieci………… 23 2.5. Projekt logiczny sieci ………… 24 2.6.…

Allegro – najpopularniejsza forma handlu elektronicznego.

Przez administrator

Wstęp ………..3 Rozdział I. Internet – globalna siec komputerowa 1.1. Charakterystyka Internetu ………..5 1.2. Historia i rozwój Internetu ………..14 1.3. Internet w Polsce……….. 19 1.4. Charakterystyka uzytkowników polskiego Internetu……….. 23 Rozdział II. Charakterystyka handlu elektronicznego 2.1. Istota handlu elektronicznego ………..28 2.2. Korzysci korzystania z handlu elektronicznego ………..36 2.3. Przyczyny rozwoju handlu elektronicznego………..38 2.4. Prawne aspekty działalności polskiego handlu elektronicznego……….. 41 Rozdział III. Allegro – lider aukcji internetowych w Polsce 3.1. Charakterystyka aukcji ………..50 3.2. Podstawowe informacje o Allegro, porównanie Allegro do innych aukcji……….. 59 3.3. Zasady dokonywania zakupów na Allegro……….. 61 3.4. Bezpieczeństwo dokonywania zakupów ………..64 Zakończenie………..69 Bibliografia ………..71 Wykaz…

Internet jako źródłoinformacji dla działalności biznesowej.

Przez administrator

Wstęp. Cel pracy. Rozdział 1. Internet jako innowacyjne środowisko dla biznesu………….4 3.1. Co to jest internet? 3.2. Historia internetu w Polsce. 3.3. Rozwój e-biznesu. 3.3.1. Obecny stan biznesu elektronicznego w Polsce. Rozdział 2. Problemy obslugi elektronicznej biznesu…………..8 4.1. Problemy prawne. 4.1.1. Podpis elektroniczny. 4.1.2. E-dokument. 4.1.3. Ochrona konsumenta. 4.1.4. Ochrona danych osobowych. 4.1.5. Ochrona praw wlasnoci intelektualnej. 4.2. Problemy ergonomiczne. 4.2.1. E-dostepnosc. Rozdział 3. Uslugi internetowe wykorzystywane przez firmy…………..9 5.1. Strony www. 5.2. Portale internetowe. 5.2.1. Portale poziome. 5.2.2. Portale pionowe. 5.2.3. Portale korporacyjne. 5.2.4. Portale B2B. 5.3. Poczta elektroniczna (e-mail). 5.3.1. Co to jest e-mail? 5.3.2. Zasada działania poczty…

Analiza i ocena efektywnosci systemów informatycznych wykorzystywanych jako czynnik wspomagania funkcji logistycznych przedsiębiorstwa

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Charakterystyka firmy……….5 1.1. Powstanie i rozwój firmy 1.2. Struktura organizacyjna 1.3. Przeslanki i zalozenia wspomagania informatycznego logistyki Rozdział II. Koncepcja i rozwój logistyki……….17 2.1. Definicja logistyki 2.2. Podstawowe sfery dzialan logistycznych 2.3. Systemy informacyjne logistyki 2.4. Podstawowe tendencje rozwoju logistyki Rozdział III. Ogólna charakterystyka systemu informatycznego PS2000 wykorzystywanego w XYZ……….38 3.1. Przeznaczenie systemu 3.2. Moduly systemu uzyteczne w funkcji logistycznej 3.2.1. Modul zarządzania magazynem 3.2.2. Sprzedaz 3.2.3. Zaopatrzenie 3.3. Baza danych PS2000 3.3.1. Relacyjna baza danych 3.3.2. Informacje na temat bazy danych 3.3.2.1. System danych DNS 3.3.2.2. Wykorzystywanie bazy danych XML Rozdział IV. Ocena informatycznych funkcji logistycznych…

Internet, jako narzędzie biznesmena.

Przez administrator

Wstęp ……….2 Rozdział I. Ogólne informacje o sieci Internet 1.1 Historia Internetu………. 4 1.1.1 Internet w Polsce ………. 5 1.2 Cechy charakterystyczne i zasady funkcjonowania sieci Internet ………. 7 Rozdział II. Uslugi internetowe wykorzystywane przez firmy 2.1 WWW ………. 12 2.2 Poczta elektroniczna (e-mail) ………. 18 2.3 Grupy dyskusyjne i listy dystrybucyjne ……….24 2.4 Serwisy wyszukiwawcze i serwisy tematyczne ……….24 2.5 Telnet ……….26 2.6 IRC ………. 26 2.7 FTP ………. 27 Rozdział III. Uwarunkowania działania przedsiebiorstw w Internecie w Polsce 3.1 Uwarunkowania prawne ……….29 3.2 Uwarunkowania ekonomiczne ………. 35 3.3 Uwarunkowania technologiczne ………. 37 3.4 Uwarunkowania ………. 39 Rozdział IV.…

Sklep internetowy – projekt systemu zamówien.

Przez administrator

Rozdział I. Czynnosci wstepne 1.1. Sformulowanie zadania projektowego 1.1.1. Przedmiot projektowania………. 3 1.1.2. Cele do osiagniecia……….3 1.1.3. Zwiezla nazwa problemu………. 4 1.2. Opis wymagan………. 4 1.2.1. Wymagania funkcjonalne ……….4 1.2.2. Dane wprowadzane do systemu ……….17 1.2.3. Dane wyprowadzane (rodzaj i forma) ……….17 1.2.4. Dane przechowywane ……….17 1.2.5. Sygnalizowane specjalne wymagania i ograniczenia ……….18 1.3. Analiza zadania ……….19 Rozdział II. Analiza i projektowanie 2.1. Analiza funkcjonalna systemu DFD (YOURDON/DE MARCO) ……….21 2.1.1. Styk systemu z otoczeniem – context diagram ……….21 2.1.2. Analiza 'top-down’ wg metody Yourdona ……….21 2.2. Analiza struktur danych (ERD) ……….25 2.2.1. Identyfikacja zbioru obiektów w systemie z ich…

Wpływ wdrazania Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) na efektywnosc i motywacje do pracy pracowników Biura Administracji PKO BP S.A

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Motywowanie jako element zarządzania zasobami ludzkimi. 1.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi – zagadnienia teoretyczne. 1.2. Motywowanie. 1.2.1. Wybrane teorie motywacji. 1.2.2. Istota i cele motywacji. 1.2.3. Techniki motywacyjne. Rozdział II Restrukturyzacja przedsiebiorstw 2.1. Pojecia restrukturyzacji. 2.2. Cele, istota, zadania. 2.3. Formy restrukturyzacji PKO BP S.A. 2.3.1. Centralny System Informatyczny. Rozdział III Zalozenia badawcze. 3.1. Teren badan. 3.2. Cel badan. 3.3. Problem badawczy. 3.4. Problematyka badawcza. 3.5. Hipoteza. 3.6. Metody badawcze. 3.7. Teren i przebieg badan. 3.8. Charakterystyka badanej zbiorowosci. Rozdział IV Wpływ wdrazania Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) na efektywnosc i motywacje do pracy w świetle badan wlasnych. 4.1.…

Technologie informatyczne w dystrybucji na przykładzie spóldzielni obrotu towarowego.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Charakterystyka logistyki 1.1. Pojęcie i zadania logistyki 1.2. Kierunki rozwoju logistyki 1.3. Logistyka w ujęciu fazowym Rozdział 2 Istota procesu dystrybucji 2.1. Istota dystrybucji 2.2. Struktura dystrybucji 2.3. Kanały dystrybucji 2.4. Uczestnicy kanalów w procesię dystrybucji Rozdział 3 Technologie informatyczne wspomagajace proces dystrybucji na przykładzie obrotu towarowego w XYZ 3.1. Charakterystyka Spóldzielni Obrotu Towarowego (SOT) w XYZ 3.2. Logistyczny system informacji w SOT w XYZ 3.3. System satelitarny w dystrybucji w oparciu o SOT w XYZ 3.4. Elektroniczna wymiana dokumentów 3.5. Internet w procesię dystrybucji produktów Zakończenie Literatura Spis tablic Spis rysunków

Technologie informatyczne w procesię dystrybucji.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1 Podstawy teorii logistyki………5 1.1. Istota i definicja 1.2. Logistyka w ujęciu fazowym 1.3. Kierunki rozwoju Rozdział 2 Charakterystyka procesu dystrybucji………21 2.1. Istota dystrybucji 2.2. Rodzaje kanalów dystrybucji 2.3. Uczestnicy kanalów dystrybucji Rozdział 3 Charakterystyka wybranych technologii informatycznych procesu dystrybucji………36 3.1. Elektroniczna wymiana dokumentacji 3.2. System satelitarny 3.3. Internet Zakończenie………48 Bibliografia

Psychospołeczne skutki uzaleznienia od Internetu.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Analiza problemu badawczego w świetle literatury przedmiotu………8 1.Internet jako srodek masowego przekazu 2.Charakterystyka nadmiernego korzystania z internetu 3.Przyczyny nadmiernego korzystania z internetu 4. Wielowymiarowe skutki naduzywania internetu Rozdział II. Metodologia badan wlasnych………57 1.problem pracy i hipotezy badawcze 2.charakterystyka badanej grupy 3.Narzedzia badawcze 4.strategia badan wlasnych Rozdział III. Analiza i interpretacja wyników badan………83 1. Uzywanie internetu w grupie osób badanych 2.Obraz siebie i struktura potrzeb u osób badanych na podstawie testu ACL. 3. Poczucie osamotnienia u badanych osób na podstawie wyników uzyskanych w skali UCLA 4.Wyniki w nauce osób badanych w świetle danych z metody do badania zaangazowania…

Zagrozenia internetu i gier komputerowych w procesię funkcjonowania dziecka.

Przez administrator

Wstęp………… 2 Rozdział I. Czesc teoretyczna. 1. Multimedia i ich rola w życiu dziecka 1.1. Internet ………… 3 1.2 Gry komputerowe………… 10 2. Cyberprzestrzen – swiat wirtualny a ksztaltowanie się obrazu swiata rzeczywistego u dziecka 3. Rodzaje zagrozen………… 19 3.1. Zagrozenia fizyczne…………19 3.2. Zagrozenia społeczne………… 22 3.3. Zagrozenia moralne………… 25 3.4 Zagrozenia psychiczne (emocjonalne) 27 3.5 Zagrozenia intelektualne………… 30 4. Zagrozenia multimediów a formy ich zapobiegania………… 32 Rozdział II. Metodologia badan wlasnych 1. Cel i przedmiot badan………… 35 2. Problemy badawcze………… 35 3. Metody, techniki i narzedzia badawcze ………… 36 4. Teren i organizacja badan………… 37 5. Charakterystyka badanej grupy……………

Rola handlu elektronicznego w opinii konsumentów.

Przez administrator

Wstęp…….. 2 Rozdział 1. Metodologia badan 1.1. Problem badawczy ……..4 1.2. Hipotezy…….. 4 1.3. Metody i organizacja badan ……..5 1.4. Charakterystyka badanej populacji ……..6 Rozdział 2. Internet globalna siec komputerowa 2.1. Charakterystyka Internetu ……..7 2.2. Historia i rozwój Internetu ……..9 2.3. Wykorzystanie Internetu w biznesię ……..13 Rozdział 3. E-commerce 3.1. Handel elektroniczny na tle terminów pokrewnych ……..18 3.2. Korzysci plynace z handlu elektronicznego…….. 22 3.3. Wybrane platformy e-commerce ……..24 3.3.1. Platforma B2B…….. 25 3.3.2. Platforma B2C ……..31 3.3.3. Platformy B2A i C2A ……..33 3.3.4. Platforma C2C ……..34 Rozdział 4. Rola handlu elektronicznego w opinii konsumentów 4.1. Czestotliwosc i miejsce dokonywania…