Komunikacja w promocji sprzedaży produktów odzieżowych i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów
22 lutego 2023
Wstęp………..4
Rozdział I
Konsument i jego zachowania podczas promocji sprzedaży.
1.1. Marketing-mix i model 4P ………..6
1.2. Definicja, istota i rola promocji sprzedaży ………..8
1.3. Czynniki wpływające na zachowania konsumenta ………..10
1.4. Model EBK ………..16
Rozdział II
Cele promocji sprzedaży oraz ich wpływ na decyzję konsumenta
2.1. Cele i zadania promocji sprzedaży ………..19
2.2. Techniki i mechanizmy promocji sprzedaży………..21
2.3. Rola ceny produktu a decyzja konsumenta………..27
2.4. Badania innych autorów dotyczące wpływu ceny oraz promocji sprzedaży na decyzje konsumenta ………..31
Rozdział III
Badanie osób kupujących produkty odzieżowe – reakcja na promocję sprzedaży.
3.1. Metodyka badania i charakterystyka badanej zbiorowości………..33
3.2. Opis badania dotyczącego wpływu promocji sprzedaży na decyzję konsumenta………..34
3.3. Porównanie badań własnych i innych autorów………..48
Zakończenie………..55
Bibliografia………..57
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|