Kryminologiczna ocena zjawiska terroryzmu.
24 października 2015
Wstęp ………5
Rozdział I
Swiadomosc jako podstawowy czynnik funkcjonowania społecznego ………9
1. Pojęcie swiadomosci
2. Swiadomosc spoleczna
3. Rola swiadomosci w profilaktyce zagrozen
Rozdział II
Podstawy teoretycznych rozwazan ………18
1. Historia terroryzmu
2. Trudnosci w zdefiniowaniu terroryzmu
3. Podstawowe pojęcia
4. Akty terroryzmu w ujęciu psychologicznym i politycznym jako globalne zagrozenie dla spoleczenstwa
5. Klasyfikacja terroryzmu w unii europejskiej
Rozdział III
Psychologiczne aspekty terroryzmu………71
1. Psychologia i terroryzm
1. 1. Profil terrorysty
2. Strach przed terroryzmem oraz jego psychologiczne i społeczne konsekwencje
3. Spoleczny, kulturowy i polityczny kontekst przestepczosci terrorystycznej
4. Edukacyjne formy zapobiegania terroryzmowi. psychospołeczne mechanizmy edukacji terrorystycznej
4.1. Wybrane zagadnienia z edukacji terrorystycznej
4.2. Wybrane elementy komunikacji miedzyludzkiej
4.3. Rola i znaczenie stereotypów w edukacji terrorystycznej
Rozdział IV
Wykorzystanie terytorium polski jako zaplecza logistycznego terrorystów i zwiazane z tym zagrozenia………124
1. Formy działalności terrorystycznej
2.Charakterystyka zagrozen
Rozdział V
Walka z terroryzmem w świetle polskiego i unijnego prawa ………133
1. Polskie postulaty dotyczace walki z terroryzmem na poziomie unijnym
2. Aktualne zagrozenie terroryzmem i możliwości jego zwalczania
3. Walka z terroryzmem w unii europejskiej
a) zapobieganie
b) ochrona
c) sciganie
d) reagowanie
e) wspólpraca miedzynarodowa
Rozdział VI
Metodologia badan wlasnych………153
1. Wprowadzenie
2. Wybór tematu, przedmiot i cel badan
3. Metoda, technika i narzedzia badawcze
4. Problemy i hipotezy badawcze
5. Teren badan
6. Charakterystyka badanej próby
7. Zmienne zalezne i zmienne niezalezne
8. Konstrukcja i charakterystyka ankietowanych
Rozdział VII
Analiza wyników badan wlasnych ………179
1. Analiza ankiety
Wnioski………201
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|