Marketing terytorialny Gminy Trzebnica
24 marca 2022
Wstęp………..3
Rozdział 1
Charakterystyka marketingu terytorialnego
1.1. Istota marketingu terytorialnego………… 6
1.2. Promocja gminy jako rodzaj marketingu terytorialnego………… 10
1.3. Wizerunek miast i regionów………… 12
Rozdział 2
Gmina Trzebnica jako obszar wykorzystania marketingu terytorialnego.
2.1. Charakterystyka gminy Trzebnica………. 16
2.2. Polityka marketingowa gminy Trzebnica……….18
2.3. Ewaluacja na podstawie badań wizerunkowych Urzędu Miejskiego……….22
Rozdział 3
Ocena marketingu gminy Trzebnica.
3.1. Trafność i skuteczność marketingu gminy Trzebnica w opiniach mieszkańców ………. 30
3.2. Ocena działalności marketingowej gminy Trzebnica ………. 49
Zakończenie………. 51
Bibliografia……….52
Spis rysunków…………55
Spis wykresów ………… 56
Aneks I. Treść kwestionariusza ankiety……….57
Aneks II. Treść wywiadu pogłębionego………. 63
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|