Ocena możliwości wdrożenia koncepcji TQM w Starostwie Powiatowym w XYZ
21 października 2015
Wstęp ………3
Rozdział 1.
Koncepcja total quality management i jej zastosowanie w administracji publicznej
1.1 Pojęcie TQM……… 6
1.2 Zasady i modele TQM……… 14
1.3 Zastosowanie koncepcji tqm i jej proces wdrażania w administracji publicznej………. 18
1.4 korzyści płynące z wykorzystania TQM w administracji publicznej ………24
Rozdział 2.
Charakterystyka starostwa powiatowego w XYZ………28
2.1 Ogólna prezentacja powiatu XYZ……… 28
2.2 Statut powiatu XYZ ………34
2.3 Regulamin organizacyjny starostwa powiatowego w XYZ ………36
2.4 Struktura organizacyjna starostwa powiatowego w XYZ
Rozdział 3.
Propozycja implementacji koncepcji TQM w starostwie powiatowym w XYZ ……….44
3.1 Jakość usług w starostwie powiatowym w XYZ w opinii starosty XYZ ………44
3.2 Charakterystyka procesu, propozycja i bariery wdrażania koncepcji TQM w starostwie powiatowym w XYZ ……….47
3.3 Ocena możliwości wdrożenia koncepcji TQM w badanym urzędzie ………..51
3.4 Wnioski i rekomendacje ………54
Zakończenie ……….55
Bibliografia ……….57
Wykaz aktów prawnych……… 59
Wykaz innych źródeł ………60
Spis rysunków ………61
Spis tabel ……….62
Załącznik do pracy ………..63
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|