Ocena skuteczności systemu zarządzania jakością w firmie XYZ w sp. z o.o. przez pracowników.
21 października 2015
Wstęp……… 4
Rozdział I
Pojęcie i istota jakości.
1.1. Podstawowa definicja jakości ………….6
1.2. TQM – filozofia, zasady ………….12
1.3. Twórcy TQM ………….16
Rozdział II
Budowanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normami ISO serii 9000
2.1. Geneza norm jakościowych ………….20
2.2. Zarządzanie jakością zgodnie z normą ISO 9001:2009 ………….26
2.3. Korzyści wynikające z wprowadzenia systemu zarządzania jakością………….31
Rozdział III
Opis firmy i funkcjonowanie systemu zarządzania jakością.
3.1. Informacje o przedsiębiorstwie…………..34
3.2. Zakres działalności OPA-ROW sp. z o.o………….34
3.3. Zintegrowany System Zarządzania Jakością w XYZ Sp. z o………….38
Rozdział IV
Ocena i analiza funkcjonującego w OPA-ROW systemu zarządzania jakością.
4.1. Charakterystyka środowiska badań…………. 66
4.2. Opracowanie wyników badań………….66
4.3. Wnioski z przeprowadzonych badań ………….85
Zakończenie ………….87
Spis literatury ………….88
Spis tabel ………….89
Spis rysunków ………….90
Spis wykresów ………….90
Załączniki…………. 92
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|