Rola przedstawiciela handlowego w systemie dystrybucji bezpośredniej na przykładzie firmy Betterware

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Specyfika oraz istota kanałów dystrybucji

1.1 Dystrybucja – pojęcie i podział
1.2 Kanały dystrybucji – funkcje i rodzaj
1.3 Marketing sieciowy jako następstwo dystrybucji bezpośredniej
1.4 MLM a tradycyjne kanały dystrybucji


Rozdział II
Funkcjonowanie marketingu sieciowego na przykładzie firmy Betterware

2.1 Geneza MLM – rozwój na świecie i w Polsce
2.2 Charakterystyka firmy Betterware
2.3 Ścieżka kariery i system wynagrodzeń w firmie Betterware


Rozdział III
Przedstawiciel handlowy jako kluczowy element funkcjonowania systemu dystrybucji bezpośredniej

3.1 Zakres i cel badania
3.2 Charakterystyka grupy badawczej
3.3 Prezentacja i analiza wyników badania opinii przedstawicieli odnośnie firmy Betterware
3.4 Wnioski doskonalące


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Załączniki
Streszczenie pracy