Strategie marketingowe w kreowaniu wizerunku partii politycznych podczas kampanii wyborczej.
25 października 2015
Wstęp………..3
Rozdział I.
Kreowanie wizerunku politycznego jako jedna z form marketingu politycznego
1.1. Pojęcie marketingu politycznego ………..5
1.2. Marketing polityczny w Polsce ……….. 11
Rozdział II.
Organizacja sztabu wyborczego i jego zadania
2.1. Kampania wyborcza ……….. 16
2.2. Działania w sferze public relations ………..18
Rozdział III.
Środki masowego przekazu w ksztaltowaniu wizerunku partii politycznej w kampanii wyborczej
3.1. Radio i telewizja jako srodek przekazu informacji ……….. 22
3.2. Kontakty bezpośrednie i organizacja imprez specjalnych ……….. 27
Zakończenie ………..33
Bibliografia ………..35
Spis rysunków ……….. 37
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|