Wpływ Agencji Rozwoju Regionalnego za rozwój małych i srednich przedsiebiorstw.
20 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Podstawowe zagadnienia dotyczace małych i srednich przedsiebiorstw
1.1 Istota małych i srednich przedsiebiorstw
1.2 Male i srednie przedsiębiorstwa w gospodarce polskiej i w Unii Europejskiej
1.3 Bariery dla małych i srednich przedsiebiorstw w Polsce
1.4 Czynnosci zwiazane z zalozeniem małych i srednich przedsiebiorstw
1.5 Źródła finansowania małych i srednich przedsiebiorstw
Rozdział 2.
Charakterystyka powiatu tarnowskiego
2.1 Ogólna charakterystyka powiatu tarnowskiego
2.2 Sytuacja gospodarcza powiatu tarnowskiego
2.3 Struktura małych i srednich przedsiebiorstw w powiecie tarnowskim w latach 2005-2008
Rozdział 3.
Charakterystyka Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
3.1 Powstanie i rozwój Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
3.2 Zakres i kierunki dzialan
3.3. Efekty działalności ARR S.A. w latach 2005-2008 na przykładzie małych i srednich przedsiebiorstw
Rozdział 4.
Wpływ Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. na rozwój małych i srednich przedsiebiorstw
4.1 Przedmiot i cel badan
4.2 Hipotezy glówne
4.3 Metody i techniki badan
4.4 Teren badan
4.5 Wyniki badan
Podsumowanie i wnioski koncowe
Spis wykresów i tabel
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|