Zastosowanie marketingu w działania ch menedzera.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Marketingowe zarządzanie przedsiebiorstwem
1.1. Marketing jako sposób kierowania przedsiebiorstwem w gospodarce rynkowej
1.2. Istota zarządzania przedsiebiorstwem
1.3. Misja i glówne cele przedsiębiorstwa
1.4. Elementy zarządzania w przedsiębiorstwie
1.5. Zadania i narzedzia zarządzania marketingowego
Rozdział II
Miejsce menedzera w marketingu
2.1. Pojęcie i charakterystyka menedzera
2.2. Rola i znaczenie menedzera w marketingu
2.3. Wizerunek skutecznego menedzera
2.4. Decyzje menedzerskie zwiazane z polityka produktu
2.5. Polityka sprzedaży – wyzwanie dla menedzera
2.6. Polityka komunikacji – ksztaltowanie globalnego wizerunku firmy
2.7. Cena jako obszar decyzji marketingowych
2.8. Rola informacji w procesię podejmowania decyzji
2.9. Kierowanie ludzmi w przedsiębiorstwie – kompetencje menedzera
Rozdział III
Analiza wpływu menedzera na przedsiebiorstwo z punktu widzenia pracownika
3.1. Charakterystyka struktury organizacyjnej firm: Oriflame i Roche Polska
3.2. Analiza wpływu menedzera na przedsiebiorstwo – Oriflame
3.3. Analiza wpływu menedzera na przedsiebiorstwo – Roche Polska
3.4. Analiza porównawcza opinii pracowników w badanych firmach
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|