Znaczenie grupy rówieśniczej dla rozwoju uczniów w okresie adolescencji.
2 marca 2019
Wstęp.
Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy
1.1 Charakterystyka rozwoju uczniów w okresie wczesnej adolescencji
1.2 Grupa rówieśnicza ustalenie terminologiczne
1.3 Grupa rówieśnicza jako środowisko wychowawcze
1.4 Funkcje Grupy Rówieśniczej
Rozdział II
Metodologiczne podstawy pracy
2.1 Cel i przedmiot badań metedologicznych
2.2 Problemy badawcze
2.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4 Zmienne i ich wskaźniki
Rozdział III
Analiza i interpretacja wyników własnych
3.1 Charakterystyka terenu badań
3.2 Charakterystyka badanej grupy
3.3 Organizacja i przebieg badań
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|