Znaczenie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
7 grudnia 2021
Wstęp
Rozdział I
Marketing w Internecie
1.1. Ogólne pojęcie marketingu
1.2. Internet jako nowe środowisko dla marketingu
1.2.1. Powstanie i rozwój Internetu
1.2.2. Rozwój Internetu w Polsce
1.3. Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu
Rozdział II
Metodologia badań
2.1. Przedmiot i cel badań
2.2. Problemy badawcze
2.3. Metody, techniki, narzędzia badawcze
2.4. Organizacja badań
Rozdział III
Znaczenie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa- analiza badawcza
3.1. Przykładowa analiza współczynnika konwersji pochodzącego z firmy Rose’n Wine
3.2. Analiza badań ankietowych na podstawie badań konsumenckich dotyczących znaczenia Internetu w działalności marketingowej
3.3. Wnioski
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|