Znaczenie nowych form bankowości w procesach zakupowych produktów bankowych

11 października 2020 Wyłączono Przez administrator

 

I Rozdział
Rozwój technologii komunikacyjnych w procesach tworzenia i sprzedaży produktów finansowych
1. Technologia informacyjna i jej znacznie
2. Innowacyjne formy produktów finansowych tworzonych w oparciu o rozwój technologiczny
3. Internet w procesie sprzedaży produktów bankowych
4. Kierunki rozwoju bankowości elektronicznej

II Rozdział
Charakterystyka struktury systemu bankowego w Polsce

1.1 Rodzaje banków, organizacja systemu bankowego w Polsce
1.2 Bankowość elektroniczna jako nowa jakość w rozwoju sektora bankowego
1.2.1 Formy e-bankowości
1.2.2 Aspekty bezpieczeństwa usług bankowości elektronicznej

III Rozdział
Nowe kierunki działania polskich banków wobec wyzwań rozwojowych

Bankowość internetowa
Znaczenie aplikacji mobilnych w sprzedaży produktów bankowych
Bankowość mobilna

IV Rozdział
Wykorzystanie kanałów elektronicznych w celu zwiększenia efektywności i optymalizacji procesu sprzedaży

3.1 Usługi elektroniczne oferowane przez wybrane banki w Polsce
3.2 Metody wykorzystania bezpośrednich kanałów kontaktu w celu generowania korzystnych i efektywnych przekazów marketingowych
Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi Klienta

V Rozdział
Ankieta

VI Podsumowanie
Bibliografia