Analiza ryzyka kredytowego potencjalnych odbiorców przedsiębiorstwa handlowego

23 czerwca 2020 0 Przez administrator


Wstep

Rozdział 1
Ryzyko kredytowe a polityka kredytowa przedsiębiorstwa

1.1 Definicje i znaczenie ryzyka kredytowego
1.2 Polityka kredytowa wobec odbiorców w odniesieni udo ryzka kredytowego
1.3 Wybór instrumentów polityki kredytowej w zależności od wielkości ryzyka kredytowego odbiorców

Rozdział 2
Pomiar ryzyka kredytowego i zarządzanie nim

2.1 Wdrożenie metod pomiaru i zarządzania ryzykiem kredytowym w przedsiębiorstwie
2.2 Metody analizy i pomiaru ryzyka kredytowego
2.3 Wskaźnik ryzyka kredytowego liczony na bazie należności nieściągalnych
2.4 Metoda punktowa
2.5 Metoda standardu kredytowego
2.6 Zarządzanie ryzykiem kredytowym
2.7 Ubezpieczenia kredytów kupieckich

Rozdział 3
Wdrożenie metod pomiaru i zarządzania ryzykiem kredytowym w przedsiębiorstwie

Zakończenie
Bibliografia