Kategoria: Budżety

Prace z dziedziny Budżety. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Plan marketingowy Zakladu Energetycznego XYZ

Przez administrator

Rozdział I. Strategiczny i taktyczny plan marketingowy 1.1 Definicja i istota planu marketingowego……….. 4 1.2 Zakres planu marketingowego ………..5 1.2.1 Strategiczny plan marketingowy ………..6 1.2.2 Plany marketingowe nizszego szczebla……….. 20 1.3 Potrzeba planu marketingowego w przedsiębiorstwie ………..22 Rozdział II. Roczny plan marketingowy 2.1 Taktyczny plan…

Plan marketingowy dla firmy Whirlpool na polskim rynku pralek automatycznych.

Przez administrator

Rozdział 1. Streszczenie menedzerskie Rozdział 2. Zdefiniowanie rynku produktowo – geograficznego Rozdział 3. Analiza sytuacji rynkowej 3.1. Analiza nabywców 3.2. Analiza popytu 3.3. Analiza konkurentów 3.4. Analiza systemu dystrybucji 3.5. Analiza systemu zaopatrzenia 3.6. Analiza makrootoczenia Rozdział 4. Analiza sytuacji rynkowej 4.1. Okreslenie pozycji rynkowej…

Rola promocji w przedsiębiorstwie zorientowanym rynkowo.

Przez administrator

Wstęp ……….3 Rozdział I. Podstawy promocji 1.1 Istota promocji ………. 4 1.2 Narzedzia promocji ……….10 1.3 Budżet promocji ………. 13 Rozdział II. Reklama jako element promocji 2.1 Istota reklamy ……….15 2.2 Cele reklamy ……….16 2.3 Formulowanie strategii reklamy ……….19 2.4 Slogan reklamowy ……….21 2.5 Wybór…

Odbiorcy dzialan reklamowych w komunikacji marketingowej.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Charakterystyka koncepcji marketingu oraz pojecie komunikacji marketingowej 1.1. Pojęcie wspólczesnej koncepcji marketingu 1.2. Komunikacja marketingowa jako element marketingu 1.2.1. Charakterystyka procesu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem 1.2.2. Cele i funkcje komunikacji marketingowej 1.2.3. Elementy komunikacji marketingowej 1.3. Promocja i jej narzedzia w…

Zasady organizacji wydarzen promocyjnych.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział 1. Zasady organizacji wydarzen promocyjnych……4 1.1. Pola zaarzadzania 4 1.1.1. Definicje zarządzania 4 1.1.2. Obszary zarządzania 8 1.2. Etapy i zasady organizacji wydarzen 10 1.2.1. Wydarzenie jako projekt 10 1.2.2. Obszary umiejetnosci zarządzania 13 1.2.3. Procesy projektu 16 1.2.4. Cykl zycia projektów…

Kampania reklamowa sieci komórkowej XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Reklama i jej rodzaje. 1.1. Pojęcie reklamy……….4 1.2. Funkcje reklamy……….6 1.3. Rodzaje reklamy……….8 1.4. Etapy projektowania reklamy……….20 1.5. Korzysci i zagrozenia plynace z reklamy……….20 Rozdział II Reklama przedsiębiorstwa. 2.1. Najskuteczniejsze metody reklamy……….22 2.2. Podstawowe zasady reklamy……….24 2.3. Elementy promocji……….25 2.4. Budżet reklamy……….31…

Plan promocji na przykładzie restauracji XYZ

Przez administrator

Wstęp…………2 Rozdział I. Teoretyczne podstawy promocji 1.1. Istota promocji………… 4 1.2. Instrumenty promocji………… 7 1.2.1. Reklama………… 7 1.2.2. Public relations …………13 1.2.3. Promocja sprzedazy………… 15 1.2.4. Sprzedaz osobista………… 17 1.3. Strategia promocji………… 19 Rozdział II Charakterystyka Nowego Dworu Mazowieckiego 2.1. Historia Nowego Dworu Mazowieckiego………… 23…

Wykorzystanie form reklamy na podstawie hipermarketu Tesco

Przez administrator

Wstęp………..2 Rozdział I Reklama i jej rodzaje. 1.1. Pojęcie reklamy………..4 1.2. Funkcje reklamy………..6 1.3. Rodzaje reklamy………..8 1.4. Etapy projektowania reklamy………..20 Rozdział II Reklama przedsiębiorstwa. 2.1. Najskuteczniejsze metody reklamy………..22 2.2. Podstawowe zasady reklamy………..24 2.3. Elementy promocji………..25 2.4. Budżet reklamy………..32 2.5. Tworzenie przekazów reklamowych………..33 Rozdział III Reklama…

Fundacja komunikacji społecznej jako przyklad organizacji non- profit kszaltujacej postawy obywateli za pomoca reklamy społecznej.

Przez administrator

Wstęp ……….. 3 Rozdział 1. Istota reklamy społecznej 1.1. Historia reklamy społecznej w Polsce ……….. 6 1.2. Istotne róznice miedzy reklama spoleczna a reklama komercyjna ……….. 7 1.2.1. Róznice w intencji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 8 1.2.2. Róznice w funkcji reklamy społecznej i…

Promocja – jej wpływ rynkowy na sukces przedsiębiorstwa w branzy gastronomicznej

Przez administrator

Wstęp……..2 Rozdział I. Teoretyczne podstawy promocji 1.1. Istota promocji…….. 4 1.2. Instrumenty promocji ……..7 1.2.1. Reklama…….. 7 1.2.2. Public relations…….. 13 1.2.3. Promocja sprzedazy…….. 15 1.2.4. Sprzedaz osobista…….. 17 1.3. Strategia promocji…….. 19 Rozdział II Charakterystyka Nowego Dworu Mazowieckiego 2.1. Historia Nowego Dworu Mazowieckiego……..23 2.2.…

Strategia promocji firmy na przykładzie firmy X.

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział I. Istota Promocji. 1. Definicja promocji…………5 2. Funkcje i cele promocji…………9 3. Promocja jako instrument marketingu-mix…………11 3.1. Powiazania pomiedzy promocja a produktem…………11 3.2. Powiazania pomiedzy promocja a cena…………13 3.3. Powiazania pomiedzy promocja a dystrybucja…………14 4. Instrumenty promocji…………16 4.1.Reklama…………16 4.2.Sprzedaz osobista…………18 4.3.Promocja sprzedazy…………20 4.4.Public…

Gospodarowanie nieruchomościami w gminie.

Przez administrator

Wstęp ………..5 Rozdział I. Istota zarządzania nieruchomosciami 1.1. Pojęcie i cel zarządzania ……….. 7 1.2. Charakterystyka zarządzania nieruchomosciami 1.2.1. Uwarunkowania prawne ……….. 8 1.2.2. Uwarunkowania ekonomiczne ……….. 11 1.2.3. Uwarunkowania organizacyjne ……….. 12 Rozdział II. Gospodarowanie nieruchomosciami uslugowymi stanowiacymi wlasnosc gminy po akcesji do UE…

Udział i znaczenie podatku od nieruchomości w budżecie miasta XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….. 3 Rozdział I Miejsce podatku od nieruchomosci w polskim systemie podatków lokalnych 1.1. Geneza podatku od nieruchomosci……….. 4 1.2. Podatek od nieruchomosci na tle innych podatków w polskim systemie podatkowym……….. 12 Rozdział II Elementy konstrukcji podatku od nieruchomosci 2.1. Zakres podmiotowy ………..15 2.2. Przedmiot…

Podatek od nieruchomości w Polskim systemie podatków lokalnych na przykładzie Miasta XYZ w latach 2010 – 2013

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Polski system podatkowy 1.1 Geneza podatku, pojęcie i jego cechy 1.2 Elementy struktury podatku 1.3 Zastosowanie podatku w funkcjonowaniu państwa 1.4 Klasyfikacja podatków w Polskim systemie podatkowym 1.5 Podstawowe znaczenie systemu podatkowego Rozdział II Podatek od nieruchomości w Polskim systemie podatkowym 2.1…

Spóldzielnie mieszkaniowe jako podmiot zarzadzajacy zasobami mieszkaniowymi na podstawie Spóldzielni Mieszkaniowej w mieście XYZu

Przez administrator

Wstęp………. 3 Rozdział 1. Spóldzielczosc mieszkaniowa w Polsce. 1.1 Rys historyczny spóldzielczosci mieszkaniowej w Polsce i na swiecie……….5 1.2 Podstawy prawne działalności spóldzielni mieszkaniowych ……….8 1.3 Uwarunkowania rynkowe i społeczne funkcjonowania spóldzielni mieszkaniowych w Polsce……….17 1.4 Perspektywy rozwoju mieszkalnictwa spóldzielczego w Polsce……….21 Rozdział 2 Zarządzanie…

Podatek od nieruchomości w mieście Sopot.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Istota, rodzaje oraz podstawa prawna podatku od nieruchomosci. 1.1 Istota podatku od nieruchomosci……….4 1.2. Rodzaje podatku od nieruchomosci……….5 1.3. Podstawa prawna opodatkowania nieruchomosci……….9 Rozdział II Charakterystyka zasobów nieruchomosci podlegajacych opodatkowaniu w jednostce samorządu terytorialnego miasta Sopotu. 2.1. Rys historyczny miasta……….14 2.2 Charakterystyka…

Promocja jako instrument komunikacji z rynkiem na podstawie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp 1. Uzasadnienie wyboru tematu………4 2. Cel pracy………4 3. Metody badawcze………4 4. Układ i konstrukcja pracy………5 Rozdział I Strategia marketingowa przedsiębiorstwa 1. Strategia produktu………7 2. Strategia sprzedaży………8 2.1 Segmentacja rynku………8 2.2 Kształtowanie cen produktów………10 2.3 Kanały dystrybucji………12 Rozdział II Promocja jako system komunikacji przedsiębiorstwa z…

Zastosowanie rachunku Kaizen w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Przez administrator

1.Kaizen jako zmiana na lepsze 2.Zalety i wady Kaizen 3.Porównanie rachunku kosztów ciągłego doskonalenia i rachunku kosztów standardowych 4.Wstępna wersja budżetu 5.Obliczenie docelowej wielkości redukcji kosztów 6.Redukcja kosztów w poszczególnych wydziałach 7.Ostateczna wersja budżetu przedsiębiorstwa Zakończenie

Zarządzanie dzialalnoscia inwestycyjna gminy na przykładzie gminy xxx w latach 2006 – 2009

Przez administrator

Wstęp ………5 Rozdział I Gmina jako podstawowa jednostka samorządu terytorialnego 1.1. Pojęcie i geneza samorządu terytorialnego ………9 1.2. Organy, zadania i kompetencje samorządu gminy ………16 1.2.1. Organy gminy i ich kompetencje ………16 1.2.2. Zadania samorządu gminy ………22 1.3. Mienie komunalne gminy ………26 1.4. Formy organizacyjno-…

Inwestycje z funduszy europejskich z Gminie XYZ

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I Fundusze Unii Europejskiej – ujecie teoretyczne. 1. Rodzaje funduszy europejskich………4 2. Zasady, procedury i dziedziny wykorzystywania funduszy z Unii Europejskiej………11 3. Pozyskiwanie środków z UE przez gminy………32 Rozdział II. Gospodarka finansowa gminy XYZ w latach 2010-2011. 1. Spoleczno-gospodarczy charakter gminy XYZ………40 2.…

Male i srednie przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej.

Przez administrator

Wstęp ………….3 Rozdział I Male i srednie przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej 1. Pojęcie małych i srednich przedsiebiorstw, przedsiebiorczoscii przedsiebiorcy………….. 5 2. Rola, stan oraz funkcjonowanie małych i srednich przedsiebiorstww gospodarce rynkowej………….. 10 3. Male i srednie przedsiębiorstwa jako podstawowy czynnik ograniczania bezrobocia………….. 23 Rozdział IIUruchomienie…

Projekt sieci komputerowej w Urzedzie Gminy

Przez administrator

1. Wstęp. 2. Ogólna charakterystyka sieci w urzedzie gminy 2.1. Przypisanie stalych adresów IP, powody i procedura przydzielania 2.2. Laczenie budynków urzedu (kablowe lub radiowe) 2.3. Podzial na podsieci jednostek podleglych (GOPS, Biblioteka, Osrodek Doradztwa Rolniczego) 2.4. Przykladowy schemat sieci komputerowej 3. Udostepnianie zasobów sieciowych…

Franchising jako źródło finansowania działalności gospodarczej na przykładzie sieci sklepów XYZ.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I Istota i znaczenie franchisingu jako formy prowadzenia dzialalnosci 1.1. Historia rozwoju franchisingu……..5 1.2. Istota franchisingu……..8 1.3. Klasyfikacja transakcji franczyzowych……..10 Rozdział II Podstawy prawno- ekonomiczne franchisingu 2.1. Regulacje prawne umowy franchisingu……..18 2.2. Zawarcie umowy franchisingowej i jej charakter……..20 2.3. Korzysci i koszty wynikajace…

Sposoby pokrywania długów panstwowych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Dlug publiczny i deficyt budżetowy. Pojecia wstepne. 1.1 Pojęcie dlugu publicznego i deficytu budżetowego………..5 1.2 Przyczyny powstawania dlugu publicznego i deficytu budżetowego………..8 Rozdział II Dlug publiczny. 2.1 Zarządzanie dlugiem publicznym i jego finansowanie………..9 2.2 Zadluzenie zagraniczne Polski dzis – ocena sytuacji………..16 2.3…