Kategoria: Budżety

Prace z dziedziny Budżety. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Uwarunkowania i skutki wprowadzenia podatku VAT w gospodarstwie rolnym

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Rola i znaczenie podatków dla funkcjonowania panstw i jednostek samorządu terytorialnego 1.1. Rola podatku dochodowego od osób fizycznych w systemie podatkowym 1.2. Rola i miejsce podatków w systemie budżetowym. 1.3. Konstrukcja podatku rolnego 1.4. Dochody wlasne gmin 1.5. Podatek rolny w dochodach wlasnych gmin Rozdział 2 Teoretyczne podstawy opodatkowania rolnictwa 2.1. Pojęcie i cechy podatku 2.2. Podatki w czasach starozytnych 2.3. Podatki obciazajace gospodarstwa rolne w Polsce 2.3.1.Ogólna charakterystyka systemu opodatkowania rolnictwa w Polsce 2.3.2. Obciazenie podatkowe rolnictwa 2.4. Opodatkowanie dochodu rolniczego 2.4.1.Dochód jako podstawa opodatkowania 2.4.2. Wpływ podatku dochodowego na gospodarstwa rolne 2.5. Opodatkowanie majatku naleznego…

Funkcjonowanie i ewidencja podatku od towarów i usług (VAT).

Przez administrator

Rozdział I. Ogólna charakterystyka podatku od towarów i usług (VAT). 1.1. Podstawowe zasady współczesnego systemu podatkowego – pojęcie oraz cechy podatku. 1.2. Przesłanki wprowadzenia podatku VAT. 1.3. Charakterystyka podatku VAT. 1.4. Wpływ podatku VAT na budżet państwa. Rozdział II. Funkcjonowanie podatku od towarów i usług (VAT). 2.1. Zakres przedmiotowy i podmiotowy podatku od towarów i usług (VAT). 2.2. Powstanie obowiązku podatkowego. 2.3. Prawa i obowiązki podatnika podatku VAT. 2.4. Zwolnienia od podatku VAT. 2.4.1. Zwolnienia podmiotowe. 2.4.2. Zwolnienia przedmiotowe. 2.5. Podstawa opodatkowania i stawki podatku VAT. 2.6 Podatek należny, podatek naliczony.

Podatek dochodowy jako źródło wpływów budżetowych na przykładzie Urzędu Skarbowego

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział I. Gospodarka budżetowa państwa………7 1. Pojęcie budżetu państwa………7 2. Charakter prawny budżetu państwa………11 3. Cechy budżetu państwa………16 4. Funkcje budżetu a jego organizacja………17 5. Zasady budżetowe………24 Rozdział II. Dochody budżetowe a dochody podatkowe w Polsce……… 27 1. Ogólny charakter wpływów budżetowych……… 27 2. Podzial dochodów budżetowych………30 3. Podatek jako źródło dochodów budżetowych………33 3.1. Pojęcie i cechy podatków………33 3.2. Elementy konstrukcji podatku………35 3.3. Klasyfikacja podatków wg kryterium przedmiotu opodatkowania………39 Rozdział III. Podatek dochodowy na tle innych podatków………41 1. Podatek dochodowy………41 2. Podatek dochodowy od osób fizycznych………42 2.1. Podmiot opodatkowania………42 2.2. Przedmiot opodatkowania………43 2.3. Zwolnienia przedmiotowe………45 2.4. Wydatki ponoszone w…

Podatkowe źródła dochodów budżetu państwa w Polsce w latach 2002-2004.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Budżet państwa w Polsce 1.1. Tryb opracowania budżetu………5 1.2. Równowaga budżetowa – deficyt budżetowy i dlug publiczny 7 1.3. Wydatki i dochody budżetu państwa………10 1.4. Funkcje budżetu państwa………14 1.5. Zasady budżetowe………15 Rozdział II. Podatkowe źródła budrzetu państwa 2.1. Podatki bezpośrednie………19 2.1.1. Podatek dochodowy od osób fizycznych………19 2.1.2. Podatek dochodowy od osób prawnych………24 2.2. Podatki pośrednie………28 2.2.1. Podatek od towarów i uslug………28 2.2.2. Akcyza………31 2.3. Clo………32 Rozdział III. Struktura podatkowych wpływów dochodowych budżetu państwa w latach 2002-04 3.1. Struktura wpływów podatku dochodowego od osób fizycznych………36 3.2. Struktura wpływów podatku dochodowego od osób prawnych………38 3.3. Struktura wpływów z podatku…

Podatki samorządowe na przykładzie gminy XYZ.

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział I. Uwarunkowania spoleczno-gospodarcze gminy XYZ 1.1. Rys historyczny gminy Wijewo ……… 8 1.2. Rolnictwo i pozarolnicza dzialalnosc gospodarcza………13 1.3. Demografia ………16 1.4. Rozmiar i struktura bezrobocia……… 20 1.5. Infrastruktura ekonomiczna i spoleczna gminy………25 Rozdział II. Budżet jako podstawa gospodarki finansowej gminy 2.1. Organy gminy i ich zadania……… 33 2.2. Procedura budżetowa ……… 41 2.3. Budżet gminy ……… 47 2.3.1. Dochody………49 2.3.2. Wydatki ………55 Rozdział III. Podatki samorządowe w budżecie gminy XYZ 3.1. Charakterystyka podatków ………58 3.2. Podatek rolny………67 3.3. Podatek lesny ………73 3.4. Podatek od nieruchomosci ……… 77 3.5. Podatek od środków transportowych……… 82 3.6. Podatek od spadków…

Podatek dochodowy a wynik finansowy przedsiębiorstwa.

Przez administrator

Rozdział I. Wstęp 1.1 Geneza i cel 1.2 Metoda i zakres Rozdział II. Funkcjonowanie systemu podatkowego w Polsce 2.1 Istota ekonomiczna i prawna przedsiębiorstwa 2.2 Istota podatku 2.3 Podatek, a budżet państwa 2.4 Planowane zmiany w funkcjonowaniu podatku Rozdział III. Ogólne zasady funkcjonowania podatku dochodowego od osób prawnych i jego wpływ na wynik finansowy 3.1 Przedmiot i podmiot opodatkowania 3.2 Zwolnienia przedmiotowe 3.3 Przychody 3.4 Koszty 3.5 Amortyzacja Rozdział IV. Obowiazki podatnika 4.1 Dokumenty zródlowe oraz zasady dokumentowania przychodów i kosztów 4.2 Podstawa opodatkowania i wysokość podatku 4.3 Zasady obliczania podatku oraz konstrukcja deklaracji 4.4 Strategie podatkowe firm Podsumowanie i…

Podatek dochodowy jako źródło wpływów budżetowych na przykładzie urzedu skarbowego w XYZ

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1. Gospodarka budżetowa państwa. 1.1. Pojęcie budżetu państwa i jego funkcje………..5 1.2. Zasady budżetowe………..14 1.3. Cechy budżetu państwa………..25 Rozdział 2. Dochody budżetowe a dochody podatkowe w Polsce. 2.1. Podzial dochodów budżetowych………..27 2.2. Podatek jako źródło dochodów budżetowych………..32 Rozdział 3. Podatek dochodowy na tle innych podatków. 3.1. Podatek dochodowy od osób fizycznych………..50 3.2. Podatek dochodowy od osób prawnych………..69 3.3. Podatek dochodowy a wpływy ogólem w ujęciu statystycznym………..76 Rozdział 4. Ocena wpływów z tytułu podatków dochodowych na przykładzie Urzędu Skarbowego 4.1. Urzad Skarbowy jako organ pionu podatkowego i jego dochody………..78 4.2. Zestawienie statystyczne dochodów Urzędu Skarbowego………..81 4.3. Ogólna ocena dochodów…

Podatek VAT w polskim systemie podatkowym.

Przez administrator

Wstęp………. 2 Rozdział I Zagadnienia wprowadzajace. 1.1. Definicja podatku………. 5 1.2. Klasyfikacja podatków………. 6 Rozdział II Polski podatek od towarów i uslug. 2.1. Podmiot i przedmiot opodatkowania, zwolnienia przedmiotowe i podmiotowe………. 9 2.2. Podmiot opodatkowania………. 14 Rozdział III Udział podatków posrednich w dochodach i wydatkach budżetowych w Polsce. Rozdział IV VAT i akcyza w Unii Europejskiej- zarys harmonizacji. 4.1. Harmonizacja podatków posrednich w Unii Europejskiej……….22 4.2. Polski podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy w świetle przepisów unijnych………. 27 Rozdział V Znaczenie podatków posrednich dla kształtowania się wyniku finansowego przedsiebiorstw. 5.1. Wpływ VAT na finanse przedsiebiorstw………. 32 5.2. Znaczenie…

Funkcjonowanie podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. istota polityki fiskalnej i podatków w gospodarce 1.1.Rola i cele polityki fiskalnej 1.2.Charakterystyka podatków w gospodarce 1.3.Funkcje podatków w gospodarce 1.4.Klasyfikacja podatków 1.5.Istota podatków a polityka fiskalna Rozdział II. Rola podatku dochodowego w dochodach budżetowych państwa 2.1.Dochody budżetowe 2.2.Kryterium podzialu dochodów budżetowych 2.3.Klasyfikacja dochodów budżetowych 2.4.Klasyfikacja wydatków budżetowych 2.5.Struktura dochodów budżetowych 2.6.Dochody z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych Rozdział III. Konstrukcja podatku dochodowego od osób fizycznych 3.1.Formy opodatkowania dochodów od osób fizycznych 3.2.Stawki podatkowe 3.3.Odliczenia od dochodu i od podatku ( Ulgi i zwolnienia podatkowe) Rozdział IV. Analiza sytuacji podatkowej firmy 4.1.Historia i sytuacja podatkowa firmy…

Podatek od towarów i usług zródlem dochodów budżetu państwa.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Istota systemu podatkowego. 1.1 Definicje dotyczace podatków…………5 1.2 Ewolucja polskiego systemu podatkowego…………9 1.3 Istota, źródła i funkcje podatków…………15 Rozdział II. Podatek VAT. 2.1 Istota, cechy i rodzaje podatków obrotowych…………21 2.2 Podatek VAT- wiadomosci ogólne…………23 2.3 Przedmiot i podmiot opodatkowania VAT………23 2.4 Metody i formy rozliczeń podatku od towarów i uslug…………38 Rozdział III. Podatek VAT w dochodach budżetu. 3.1 Analiza podatków w dochodach budżetowych…………44 3.2 Dochody z tytułu podatku od towarów i usług Polsce i krajach Unii Europejskiej…………53 3.3 Analiza porównawcza mechanizmu i kwot podatku VAT. 3.4 Wnioski. Bibliografia

Znaczenie podatków i oplat lokalnych w strukturach dochodów Miasta i Gminy XYZ.

Przez administrator

Wstęp ………..3 Rozdział 1. Istota i cechy samorządu terytorialnego. 1.1. Pojęcie samorządu terytorialnego ………..4 1.2. Zarys historyczny rozwoju samorządu terytorialnego na ziemiach Polskich do roku 1990……….. 8 1.3. Ewolucja polskiego samorządu terytorialnego w latach 1990-2010 ………..13 1.4. Problematyka nadzoru panstwowego nad samorzadem terytorialnym ………..17 Rozdział 2. Podatki i opłaty lokalne na tle budżetu gmin. 2.1. Procedura budżetowa w gminie ………..22 2.2. Zakres zadan wykonywanych przez gminy w Polsce……….. 26 2.3. Ewolucja dochodów gmin w Polsce……….. 30 2.4. Podatki i opłaty lokalne jako źródło dochodów gminy a wladztwo podatkowe……….. 31 Rozdział 3. Budżet miasta i gminy wadowice w latach 2006-2008 ze…

Istota i pojecie podatku.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Istota i pojecie podatku. 1.1. Definicja, cechy i konstrukcja podatku. 1.2. Funkcje i klasyfikacja podatków. 1.3. System podatkowy w Polsce. 1.3.1. Podatek dochodowy od osób fizycznych. 1.3.2. Zryczaltowany podatek dochodowy od niektórych przychodów osiaganych przez osoby fizyczne. 1.3.3. Podatek dochodowy od osób prawnych. 1.3.4. Podatek od towarów i usług VAT. 1.3.5. Podatek akcyzowy. 1.3.6. Podatek od gier. 1.3.7. Podatki i opłaty lokalne. 1.3.8. Podatek od spadków i darowizn. 1.3.9. Podatek od czynnosci cywilnoprawnych. 1.3.10. Podatek rolny. 1.3.11. Podatek lesny. 1.3.12. Podatek tonazowy. 1.4. Rola podatków w dochodach budżetu państwa. Rozdział II. Systemy podatkowe w Unii Europejskiej. 2.1.…

Podatek rolny jako źródłodochodu na przykładzie gminy XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Zakres dzialan samorządu terytorialnego 1.1.Rola samorządu terytorialnego 1.2.Gmina jako wspólnota samorzadowa 1.3.Zakres zadan Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego 1.4.Rola dochodu Gminy Rozdział II Systematyka podatków 2.1.Pojęcie,elementy konstrukcji podatku 2.2.Zasady oraz funkcje podatków 2.3.Podatek rolny jako rola dochodu Gminy Rozdział III Charakterystyka 3.1.Obowiazek podatkowy 3.2.Zasady ustalania podatków 3.3.Podatnicy 3.4.Ustalanie podstawy podatku 3.5.Ulgi i zwolnienia podatkowe Rozdział IV Analiza podatku rolnego Gminy XYZ 4.1.Charakterystyka Gminy XYZ 4.2.Dochody budżetu Gminy XYZ 4.3.Podstawa naliczania podatku 4.4.Struktura i dochody z podatku rolnego Zakończenie Spis schematów Spis wykresów Spis tabel Spis literatury

Publicznoprawne dochody wlasne.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1. Ogólna charakterystyka podatku 1.1. Dochody publiczne……… 4 1.2. Pojęcie i cechy podatku………6 1.3. Charakterystyka zasad podatkowych……… 9 1.4. Funkcje podatków ………12 1.5. Elementy konstrukcji podatku……… 12 1.6. Klasyfikacja podatków……… 15 Rozdział 2. Podatki samorządowe 2.1. Podatki regulowane ustawa o podatkach i oplatach lokalnych ………18 2.2.podatki lokalne regulowane innymi ustawami……… 24 2.3. Oplaty lokalne o stawkach uchwalanych przez gmine ………33 2.4. Oplaty lokalne o stawkach nie uchwalanych przez gmine……… 36 Rozdział 3.Analiza dochodów z podatków i oplat lokalnych budżetu miasta dabrowa górnicza w latach 2006 – 2009 3.1. Analiza struktury dochodów ………38 3.2. Analiza podatku od nieruchomosci ………41…

Funkcjonowanie podatku VAT.

Przez administrator

Funkcjonowanie podatku VAT prace magisterskie podatek vat Wstęp……….3 Rozdział I Teoria podatku 1.1. Pojęcie i cechy podatku………. 5 1.2. Elementy konstrukcji podatku………. 8 1.3. Zasady podatku………. 10 1.4. Rodzaje podatków ……….14 1.5. Funkcje podatku………. 18 1.6. Zmiany w systemie podatkowym w Polsce………. 20 Rozdział II Funkcjonowanie podatku VAT 2.1. Istota i zasady podatku VAT………. 23 2.2. Elementy konstrukcji podatku VAT………. 27 2.2.1. Podmiot i przedmiot opodatkowania………. 27 2.2.2. Podstawa opodatkowania………. 33 2.2.3. Stawki podatku VAT ……….34 2.2.4. Zwolnienia w podatku VAT………. 39 2.3. Prawne podstawy podatku VAT………. 43 2.4. Podatek VAT jako źródło dochodu budżetu państwa ……….47 2.5. Funkcjonowanie podatku…

Podatek od nieruchomości w Gminie Kosakowo.

Przez administrator

Wstęp………..2 Rozdział I Podatek od nieruchomosci w polskim systemie podatkowym. 1.1. Pojęcie i rodzaje nieruchomosci………..4 1.2. Nieruchomości jako przedmiot opodatkowania………..6 1.3. System opodatkowania nieruchomosci w Polsce………..10 Rozdział II Elementy konstrukcyjne podatku od nieruchomosci. 2.1. Podstawa opodatkowania nieruchomosci………..15 2.2. Podatnicy w podatkach od nieruchomosci………..18 2.3. Podmioty objete obowiazkiem podatkowym………..20 2.4. Powstanie, wygasniecie i zwolnienie podmiotów z obowiazku podatkowego………..22 Rozdział III Podatek od nieruchomosci jako element dochodów budżetowych w latach 2011-2013 w gminie Kosakowo. 3.1. Charakterystyka gminy Kosakowo………..27 3.2. Stawki podatku od nieruchomosci w gminie Kosakowo………..29 3.3. Zwolnienia z podatku od nieruchomosci w gminie Kosakowo………..33 3.4. Udział podatku od nieruchomosci w dochodach…

Kultura czasu wolnego młodzieży gimnazjalnej Gminy XYZ

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział 1. Zagadnienie czasu wolnego w świetle literatury ……… 8 1.1. Czas wolny dawniej i dzis ……… 9 1.1.1. Kultura czasu wolnego ………9 1.1.2. Terminologia i definicje ………15 1.2. Funkcje czasu wolnego w życiu czlowieka……… 24 1.3. Aspekty czasu wolnego ………29 1.3.1. Psychologiczny ………30 1.3.2. Higieniczno – zdrowotny……… 32 1.3.3. Socjologiczny ………34 1.3.4. Ekonomiczny ………35 Rozdział 2. Charakterystyka okresu adolescencji ………38 2.1. Zmiany rozwojowe zachodzace w wieku dorastania ………38 2.2. Determinanty czasu wolnego dzieci i mlodziezy……… 43 Rozdział 3. Gmina xyz ………51 3.1. Polozenie, ludnosc, tradycje regionalne ………51 3.2. Osrodki i instytucje kulturowo – wychowawcze ……… 53 3.3. Infrastruktura…

Działalność szkoly i srodowiska lokalnego w organizowaniu czasu wolnego dla dzieci w klasię trzeciej szkoly podstawowej

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział I. Definicja czasu wolnego w świetle literatury przedmiotu. 1.1. Pojęcie czasu wolnego………..7 1.2. Funkcje czasu wolnego………..16 1.3. Budżet czasu wolnego………..18 1.4. Wspólczesne formy spedzania wolnego czasu: instytucje kulturalne, turystyka, sport, srodki masowego przekazu………..22 1.5. Pedagogika czasu wolnego………..27 Rozdział II. Organizacja czasu wolnego uczniów klas poczatkowych. 2.1. Rola rodziny w przygotowaniu dzieci do korzystania z czasu wolnego………..39 2.2. Szkola Podstawowa jako jeden z organizatorów czasu wolnego………..31 2.3. Srodowisko lokalne jako organizator czasu wolnego………..43 Rozdział III. Metodologia badan wlasnych. 3.1. Przedmiot i cel badan………..51 3.2. Problemy badawcze………..52 3.4. Zmienne i ich wskazniki………..55 3.5. Metody, techniki i narzedzia badawcze………..56 3.6. Organizacja…

Wykorzystanie środków unijnych w zwalczaniu alkoholizmu w Polsce

Przez administrator

Wstęp……….. 2 Rozdział I. Istota funduszy europejskich 1.1 Budżet Unii Europejskiej i perspektywy finansowe ……….. 5 1.2. Fundusze strukturalne na lata 2007–2013……….. 9 1.3 System wdrazania funduszy europejskich na lata 2007–2013 ……….. 15 1.4 Programy operacyjne ……….. 19 Rozdział II. Fundusze unijne z europejskiego funduszu społecznego na rzecz zwalczania alkoholizmu w Polsce. 2.1. Unia Europejska wobec polityki przeciwdziałania alkoholizmowi……….27 2.2. Wsparcie dla osób wykluczonych spolecznie z Europejskiego Funduszu Spolecznego……….33 2.3. Program Kapital Ludzki Wsparcie w zwalczaniu alkoholizmu w Polsce……….38 2.3.1. Program Operacyjny Kapital Ludzki, dotyczacy zwiększenia dostepnosci wsparcia dla osób wykluczonych spolecznie w ramach PO KL……….38 2.4. Projekty realizowane z…

Kompozycja promocji na podstawie firm samochodów dostawczych

Przez administrator

Wstęp………1 Roadzial I. Istota marketingu ………2 1.1 Powiazania marketingu ze strategiami przedsiębiorstwa………3 1.2. Promocja -system komunikacji………8 1.3. Strategia promocyjna przedsiębiorstwa………13 1.3.1.Strategie promocyjne typu "push" i "pull"………15 1.4. Miejsce i rola promocji zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie………17 1.5. Etapy budowy skutecznej promocji………19 1.5.1.Identyfikacja docelowego adresata promocji………19 1.5.2. Okreslenie celów promocyjnych………21 1.5.3.Projektowanie przekazu promocyjnego………23 1.5.4.Wybór kanalu komunikacji………24 1.5.5.Ustalenie calkowitego budżetu promocyjnego………24 1.5.6.Zarządzanie i koordynowanie calosciowym procesem komunikacji marketingowej………26 Rozdział II. Elementy promocji………28 2.1.Reklama………28 2.1.1. Role jakie pelni reklama………29 2.1.2. Rodzaje i formy reklamy………30 2.1.3. Nowe formy reklamy………31 2.1.4. Środki reklamy………33 2.1.5. Metody reklamowe………34 2.1.6. Projektowanie skutecznych kampanii reklamowych………36 2.1.7. Ustalanie celów reklamy………37 2.1.8.…

Promocja środków kosmetycznych na przykładzie XYZ

Przez administrator

Rozdział I. Polityka promocyjna w przedsiębiorstwie 1. Istota i znaczenie promocji 2. Etapy tworzenia programu promocyjnego 2.1. Formulowanie celów polityki promocyjnej 2.2. Wybór form promocji a inne elementy marketingu mix 2.3. Ustalanie constansów promocyjnych 2.4. Ustalenie budżetu promocyjnego Rozdział II. Narzedzia promocji-mix 1. Reklama jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem 2. Sprzedaz osobista 3. Promocja dodatkowa 4. Propaganda marketingowa (public relations) 5. Sponsoring Bibliografia

Analiza zarządzania marketingowego na przykładzie XYZ.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdizal 1. Nowoczesna koncepcja zarządzania………5 1.1. Definicja i funkcje marketingu………5 1.2. Etapy podejmowania decyzji marketingowych………8 Rozdział 2. Rola planu marketingowego w przedsiębiorstwie………10 2.1. Struktura planu marketingowego………12 2.2. Rodzaje planów marketingowych………13 Rozdział 3. Charakterystyka XYZ……….22 3.1. Prezentacja firmy………22 3.2. Polityka prorynkowa i inwestycje kapitalowe………23 Rozdział 4. Plan marketingowy dla Wydzialu ABC………33 4.1. Streszczenie menedzerskie………34 4.2. Analiza sytuacji rynku………35 4.2.1. Rynek i jego charakterystyka………35 4.2.2. Produkt………38 4.2.3. Cena………39 4.2.4. Kanały dystrybucji………40 4.2.5. Sprzedaz………41 4.2.6. Technologia………43 4.3. Analiza możliwości rynkowych………44 4.3.1. Analiza konkurencji………44 4.3.2. Analiza atrakcyjnosci rynku i mozliwossci sprzedazy………46 4.3.3. Analiza SWOT………47 Rozdział 5. Programy marketingowe dla wydzialu ABC………49 5.1. Cele…

Zarządzanie marketingowe i kontrola planu dzialan marketingowych w przedsiębiorstwie.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Miejsce promocji w koncepcji marketingu-mix………5 1.1 Istota marketingu………5 1.1.1 Instrumenty marketingu………6 1.2 Promocja jako element kompozycji marketingowej………8 1.3 Planowanie strategii procesu komunikacji………9 1.3.1 Identyfikacja docelowego segmentu rynku………11 1.3.2 Okreslenie celów promocji………13 1.3.3 Opracowanie przeslania………14 1.3.4 Wybór kanalów komunikacji………16 1.3.5 Wyznaczenie budżetu promocji………18 1.3.6 Wybór instrumentów promocji-mix………20 1.3.7 Pomiar skutków promocji………23 1.3.8 Koordynacja dzialan promocyjnych………23 Rozdział II Instrumenty kompozycji promocyjnej………25 2.1 Reklama………25 2.1.1 Rodzaje reklamy………28 2.1.2 Cele reklamy………29 2.1.3 Środki reklamy………30 2.2 Sprzedaz osobista………35 2.3 Promocja uzupelniajaca………40 2.3.1 Cele i zadania promocji uzupelniajacej………42 2.3.2 Środki promocji uzupelniajacej………44 2.3.3 Promocja konsumencka i jej narzedzia………44 2.3.4 Promocja handlowa i jej…

Program promocyjny dla przedsiębiorstwa XYZ

Przez administrator

Wstęp………..5 Rozdział I Znaczenie promocji w działalności firmy………..8 1.1. Miejsce promocji w marketingu-mix i zwiazki z pozostalymi instrumentami marketingu 1.1. Istota promocji. 1.2. Charakterystyka form promocji. 1.2.1. Reklama. 1.2.2. Promocja sprzedazy. 1.2.3. Sprzedaz osobista. 1.2.4. Public relations i publicity. 1.2.5. Sponsoring. Rozdział II Procedura tworzenia programu promocyjnego……….. 60 2.1. Rózne ujecia tworzenia programu promocyjnego 2.2. Wiodaca procedura tworzenia programu promocyjnego Rozdział III Analiza rynku i analiza firmy XYZ………..72 3.1. Warunki rynkowe działalności XYZ. 3.2. Historia przedsiębiorstwa. 3.3. Przedmiot działalności przedsiębiorstwa. 3.4. Charakterystyka podstawowych zasobów firmy. 3.5. Segmentacja rynku. 3.6. Analiza wizerunku produktu firmy w oparciu o badania ankietowe 3.7. Analiza…

Promocja jako istotne narzędzie strategii przedsiębiorstwa na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Teoretyczne podstawy strategii marketingowych przedsiebiorstw 1. Koncepcja strategii i marketingu………5 1.1 Podstawowe strategie zachowan strategicznych ………5 1.2 Marketing………11 2. Potwierdzenie strategii marketingowej przesiebiorstwa………14 2.1 Formulowanie strategii………14 2.2 Stota planu marketingowego………17 2.3 Zastosowanie planu marketingowego w działalności gospodarczej………28 3. Rodzaje strategii marketingowych………30 Rozdział II. Promocja i jej uwarunkowania 1. Promocja jako element marketingu-mix………44 2. Promocja jako narzedzie komunikacji z rynkiem………46 2.1 Adresaci dzialan promocyjnych………48 2.2 Strategiczne instrumenty okreslania celu promocji………51 2.3 Projektowanie przekazu i wybór formy promocji………54 2.4 Ustalanie budżetu promocyjnego………56 Rozdział III Charektyrystyka formy promocji i ich zastosowania 1. Reklama………58 2. Znaczenie reklamy w promocji produktu………61 2.1…