Działalność szkoly i srodowiska lokalnego w organizowaniu czasu wolnego dla dzieci w klasię trzeciej szkoly podstawowej

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………..4

Rozdział I.
Definicja czasu wolnego w świetle literatury przedmiotu.

1.1. Pojęcie czasu wolnego………..7
1.2. Funkcje czasu wolnego………..16
1.3. Budżet czasu wolnego………..18
1.4. Wspólczesne formy spedzania wolnego czasu: instytucje kulturalne, turystyka, sport, srodki masowego przekazu………..22
1.5. Pedagogika czasu wolnego………..27


Rozdział II.
Organizacja czasu wolnego uczniów klas poczatkowych.

2.1. Rola rodziny w przygotowaniu dzieci do korzystania z czasu wolnego………..39
2.2. Szkola Podstawowa jako jeden z organizatorów czasu wolnego………..31
2.3. Srodowisko lokalne jako organizator czasu wolnego………..43


Rozdział III.
Metodologia badan wlasnych.

3.1. Przedmiot i cel badan………..51
3.2. Problemy badawcze………..52
3.4. Zmienne i ich wskazniki………..55
3.5. Metody, techniki i narzedzia badawcze………..56
3.6. Organizacja i przebieg badan………..65
3.7. Charakterystyka terenu badan


Rozdział IV.
Analiza wyników badan wlasnych.

4.1. Charakterystyka badanej populacji………..71
4.1.1. Podzial badanej grupy i oddzialy klasowe………..72
4.2.2. Plec badanych uczniów………..62
4.3.3. Poziom wyksztalcenia rodziców………..62
4.4.4. Ilosc dzieci a warunki materialno-bytowe na tle wyksztalcenia rodziców………..63
4.5. Czynnosci wykonywane przez dzieci w wolnym czasie………..70
4.6. Działalność szkolna………..71
4.7. Zajecia organizowane w srodowisku lokalnym………..73
4.8. Udział rodziny w procesię wychowania do czasu wolnego………..82
4.9. Organizowanie czasu wolnego dzieci w okresie wakacji i ferii………..83
4.10. Elementy srodowiska lokalnego………..85


Podsumowanie i wnioski………..86
Bibliografia………..90
Spis tabel, rysunków i diagramów………..89
Zalaczniki………..95