Wstęp ………3
Rozdział 1
Coaching w ujęciu teoretycznym
1.1. Historia coachingu……… 6
1.2. Definicja coachingu i jego odmiany……… 7
1.2. Coaching biznesowy……… 13
1.3. Pięć podstawowych umiejętności coachingowych……… 15
1.4. Dlaczego coaching działa……… 18
Rozdział 2
Coaching biznesowy i jego zastosowanie w bankowości
2.1. Istota coachingu biznesowego w sektorze bankowym ………22
2.2. Budowa kultury coachingowej jako fundament efektywnego działania instytucji ………26
2.3. Działania coacha obejmujące kadrę pracowników i kadrę kierowniczą……… 32
2.4. Coaching biznesowy w procesie realizacji strategii instytucji bankowej ………36
Rozdział 3
Analiza problemów sektora bankowego i ocena wpływu coachingu biznesowego na podmiot
3.1.Rodzaje problemów występujących w instytucjach bankowych ………40
3.2.Ocena przydatności coacha w instytucji na podstawie badań empirycznych ………46
3.3. Efektywność coachingu na poziomie efektów biznesowych ………57
Zakończenie ………62
Wykaz publikacji powołanych w pracy ………64
Spis rysunków, tabel ………70