Etyka w biznesie.

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..5

Rozdział I
Budowa Strategii przedsiębiorstwa a interesy społeczne

1.1 Podstawy teoretyczne społecznej odpowiedzialności biznesu………..7
1.2 Normatywny i autonomiczny charakter etyki biznesu………..10
1.3 Ochrona środowiska, jako cel inwestycyjny odpowiedzialnych przedsiębiorstw………..12
1.4 Inwestowanie w kapitał ludzki………..15
1.5 Korzyści wynikające z etycznego prowadzenia biznesu………..18
1.6 Aktywność przedsiębiorstw w kształtowaniu odpowiedzialnego biznesu………..20


Rozdział II
Społeczne skutki działalności korporacji

2.1 Zarządzanie w korporacjach międzynarodowych………..23
2.2 Etyka inicjatyw podejmowanych przez korporacje………..26
2.3 Korporacje transnarodowe a ubóstwo………..28
2.4 Nacisk społeczny, jako jeden z determinantów prowadzący do społecznej odpowiedzialności firm transnarodowych………..30


Rozdział III
Shell a odpowiedzialny biznes

3.1 Powstanie i zarys działalności korporacji Shell………..32
3.2 Eksploatacja ropy naftowej w Delcie Nigru………..33
3.3 Działalność wydobywcza a zubożenie społeczeństwa………..34
3.4 Realizowanie zasad zrównoważonego rozwoju przez Shell………..37
3.5 EITI – Inicjatywa na Rzecz Przejrzystości w Przemyśle Wydobywczym………..38


Zakończenie………..41
Bibliografia………..44

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto