Globalne aspekty rozwoju turystyki na przykładzie panstw basenu morza sródziemnego.
26 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
Wybrane problemy wspólczesnych procesów globalizacji.
1.1. Globalizacja i jej cechy
1.2. Istota i zasady definiowania pojęcia globalizacji, czynniki globalizacji
1.3. Dylematy dotyczace globalizacji
1.4. Przejawy globalizacji w procesach gospodarczych
Rozdział II.
Ogólna charakterystyka branzy turystycznej
2.1. Pojęcie turystyki, formy oraz jej rodzaje
2.2. Przedsiebiorstwo turystyczne i jego cechy.
2.3. Produkt turystyczny– zasady jego definiowania, poziomy produktu
2.4. Rynek turystyczne i mechanizmy jego funkcjonowania
2.5. Formy obslugi ruchu turystycznego
Rozdział III.
Wpływ globalizacji na rozwój przedsiębiorstwa turystycznego oraz calej branzy turystycznej na przykładzie basenu morza sródziemnego
3.1. Ogólna charakterystyka turystyki w krajach regionu morza sródziemnego
3.2. Wybrane zwiazki przyczynowo – skutkowe pomiedzy globalizacja a rozwojem turystyki
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|