Istota marketingu w działania ch przedsiębiorstwa.
23 października 2015
Wstęp………..2
Rozdział I
Pojęcie i znaczenie marketingu
1.1. Orientacja marketingowa………..4
1.2. Strategia marketingowa w zarządzaniu firma………..8
1.3. Miejsce strategii marketingowej w działalności przedsiębiorstwa ………..16
1.4. Rodzaj strategii marketingowej i kryteria jej wyboru………..19
1.5. Etapy formulowania strategii marketingowej oraz narzedzia ja wspomagajace………..26
Rozdział II
PPH premegal jako podmiot dzialan marketingowych.
2.1. Profil i zakres działalności przedsiębiorstwa………..36
2.2. Analiza potencjalu kadrowego firmy………..44
2.3. Charakterystyka ekonomiki firmy………..52
Rozdział III
Podstawy formulowania strategii marketingowej dla firmy premegal.
3.1. Działania marketingowe podejmowane obecnie w firmie( analiza SWOT)………..58
3.2. Koncepcja strategii marketingowej i kierunki dzialan ………..66
3.3. Podsumowanie………..75
Zakończenie………..77
Spis literatury…………79
Spis rysunków…………81
Spis tablic………..82
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|