Logistyczne aspekty dystrybucji produktów spozywczych
25 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Dystrybucja jako dzialalnosc logistyczna wspólczesnych przedsiebiorstw produkcyjnych – zalozenia teoretyczne
1.1. Pojęcie i funkcje dystrybucji ………..6
1.2. Typy kanalów dystrybucji ………..11
1.3. Wybór kanalu dystrybucji ………..15
1.4. Uczestnicy kanalów dystrybucji ………..21
1.5. Wspólpraca i źródła konfliktów w kanale dystrybucji……….. 29
1.6. Wnioski ………..35
Rozdział 2.
Charakterystyka rynku produktów spozywczych w Polsce
2.1. Charakterystyka przedsiebiorstw branzy spozywczej ………..36
2.2. Struktura produkcji sprzedanej wedlug wielkosci firm i form wlasnosci ………..39
2.3. Wielkosc i struktura zatrudnienia w sektorze spozywczym ………..41
2.4. Wnioski ………..45
Rozdział 3.
Działalność badanych firm w zakresię usług logistycznych w sferze dystrybucji
3.1. Analiza i ocena podstawowych form dystrybucji……….. 47
3.2. Organizacja systemu dystrybucji ………..49
3.3. Działania logistyczne w magazynie ………..53
3.4. Procesy transportowe……….. 57
3.5. Wykorzystywane systemy informatyczne ………..59
3.6. Proponowane zmiany, usprawnienia……….. 63
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków, tabel i wykresów
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|