Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
10 listopada 2019
Wstęp…………4
Rozdział 1
Główne problemy teoretyczne i praktyczne pracy
1.1 Marketing i zarządzanie………… 6
1.2 Pojęcie i definicje przedsiębiorstwa turystycznego …………20
1.3 Rola outsourcingu w funkcjonowaniu turystycznego przedsiębiorstwa………… 33
1.4 Zarządzanie jakością usług turystycznych …………37
Rozdział 2
Założenia Metodologiczne i Organizacja Badań Własnych
2.1 Przedmiot i cel badań oraz problemy badawcze …………43
2.2 Metody monitoringu rynku………… 48
2.3 Metody analizy i selekcji danych………… 53
2.4 Problemy rozwoju i sposoby decyzji tych problemów …………59
Rozdział 3
Analiza sytuacji finansowej firmy
3.1 Wywiad przeprowadzony z kierownictwem firmy –zastępca dyrektora ds. handlowych………… 63
3.2 Wywiad z pracownikiem firmy – przedstawicielem działu marketingu i sprzedaży…………64
3.3 Analiza strony internetowej firmy …………72
3.4 Analiza konkurencji lokalnej………… 74
Zakończenie…………76
Bibliografia …………80
Załączniki………… 85
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|