Ocena jakości oferowanych usług turystycznych w wybranych obiektach hotelarskich XYZ.
21 października 2015
Wstęp………….. 3
Rozdział I
Istota usług turystycznych …………..5
1.1. Usługi turystyczne świadczone w obiektach noclegowych …………..6
1.2. Czynniki kształtujące jakość usług hotelarskich …………..10
Rozdział II
Baza noclegowa XYZ i jej specyfika w wybranych hotelach funkcjonujących w XYZ
2.1. Wpływ walorów turystycznych na lokalizacje hoteli………….. 28
2.2. Struktura i stopień wykorzystania bazy hotelowej………….. 35
2.3. Analiza bazy noclegowej badanych obiektów hotelowych………….. 43
Rozdział III
Ocena jakości usług w badanych obiektach dokonana przez ich gości
3.1. Analiza gości badanych przedsiębiorstw …………..49
3.2. Ocena świadczonych usług w obiektach hotelowych………….. 53
Wnioski ………….. 67
Literatura …………..68
Spisy …………..70
Załączniki ………….. 72
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|