Projektowanie, prowadzenie i ocena efektywnosci szkolen na przykładzie szkolenia z negocjacji z elementami asertywnosci przeprowadzonego dla Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej
22 października 2015
I. Wprowadzenie do pracy………3
II. Szkolenie jako projekt……..4
III. Uczenie się jako proces………7
Cykl uczenia się i jego wpływ na projektowanie szkolenia ……… 7
Czynniki sprzyjajace uczeniu się doroslych……….14
a. Motywacja……….14
b. Indywidualny styl uczenia sie……….15
IV. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych w organizacji………18
V. Rodzaje i formy szkolen oraz kryteria ich wyboru……… 20
VI. Warsztat jako forma szkoleniowa……….22
Definicja warsztatu i rola trenera……….22
Metody i techniki szkoleniowe………24
Dynamika grupy i jej wpływ na przebieg szkolenia……… 28
a. Fazy rozwoju grupy……….29
b. Wpływ procesu grupowego na rozwój grupy………30
c. Wpływ konfliktu na rozwój grupy……….33
d. Rola trenera w pokonywaniu kryzysu grupy………34
VII. Badanie efektywnosci szkolen………36
VIII. Szkolenie jako projekt na przykładzie szkolenia z zakresu negocjacji z elementami
asertywnosci 40
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych………. 41
Wyznaczenie celów szkolenia……….42
Planowanie i projektowanie dzialan szkoleniowych ………43
Przeprowadzenie dzialan szkoleniowych……… 51
Ewaluacja szkolenia………..59
IX. Podsumowanie………61
X. Bibliografia………62
XI. Zalaczniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|