Reklama jako narzędzie promocji – branża filmowa
10 listopada 2019
Wstęp
Rozdział 1
Instrumenty promocji rozrywki
1.1. Pojęcie oraz istota marketingu
1.2. Instrumenty promocji rozrywki
1.3. Wprowadzenie w problematykę reklamy
Rozdział 2
Analiza wykorzystania zwiastunów jako instrumentu promocji filmów kinowych
2.1. Specyfika zwiastuna filmowego
2.2. Opis wybranych zwiastunów kinowych i związanych działań marketingowych
Rozdział 3
Model wykorzystania zwiastunów filmów kinowych z gatunku horroru
3.1. Horror a elementy techniczne zwiastuna
3.2. Podobieństwo oraz różnice pomiędzy wcześniejszymi a współczesnymi zwiastunami filmowymi
3.3. Analiza skutecznych reklamowo elementów zwiastunów horrorów
Zakończenie
Spis przypisów
Spis rysunków i tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|