Rola opakowań w kształtowaniu zachowań nabywczych na przykładzie kosmetyków pielęgnacyjnych

10 listopada 2019 0 Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział 1
Opakowanie jako narzędzie marketingu

1.1. Pojęcie i funkcje opakowań………. 5
1.2. Klasyfikacja opakowań……….9
1.3. Projektowanie opakowań – zasady i uwarunkowania ……….12
1.4. Opakowanie jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej………. 18
1.5. Prawne i etyczne aspekty projektowania opakowań ……….21


Rozdział 2
Opakowanie jako czynnik kształtujący zachowanie nabywców

2.1. Proces decyzyjny konsumenta ……….24
2.2. Czynniki determinujące zachowanie konsumentów ……….27
2.3. Znaczenie promocji w kształtowaniu zachowania konsumentów ……….32
2.4. Rola opakowań w procesie decyzyjnym konsumentów ……….36


Rozdział 3
Opakowanie jednostkowe kosmetyków pielęgnacyjnych

3.1 Charakterystyka i segmentacja kosmetyków………. 39
3.2. Projektowanie opakowań kosmetyków- materiały, technologie i zamknięcia………. 44
3.3. Znakowanie i etykowanie opakowań kosmetyków pielęgnacyjnych………. 50
3.4. Kierunki rozwoju opakowań w brabży kosmetyków pielęgnacyjnych ……….56


Rozdział 4
Preferencje w zakresie opakowań kosmetyków pielęgnacyjnych w świetle badań własnych

4.1. Metodyka badań własnych………. 60
4.2. Zachowania zakupowe i użytkowanie kosmetyków pielęgnacyjnych………. 61
4.3. Preferencje w zakresie opakowań kosmetyków pielęgnacyjnych………. 65
4.4. Wpływ opakowań kosmetyków pielęgnacyjnych na decyzje zakupowe ……….69


Zakończenie………. 73
Bibliografia ……….75
Spis tabel………. 81
Spis rysunków………. 81
Załączniki ……….84