Rozwiazania logistyczne zorientowane na czas na przykładzie firm kurierskich
25 października 2015
Wstęp ……….3
Rozdział 1.
Charakterystyka usług logistycznych
1.1 Pojęcie usługi logistycznej i jej istota……….5
1.2 Charakterystyka rynku usług logistycznych w Polsce………. 13
1.3 Przeslanki i kierunki rozwoju rynku usług logistycznych ……….18
1.4 Istota usług kurierskich ……….22
Rozdział 2.
Strategie w logistyce zorientowane na czas
2.1.Znaczenie czasu w zarządzaniu przedsiębiorstwem……….26
2.2 Determinanty wlasciwego zarządzania czasem……….31
2.3 Logistyczne strategie obslugi zorientowane na czas……….35
Rozdział 3.
Przewozy kurierskie w Polsce w latach 2008-2011
3.1 Metodologia badan……….42
3.2 Rynek przewozów kurierskich w Polsce w latach 2008-2011……….44
3.3 Perspektywy rozwoju sektora a czynnik czasu w firmach kurierskich……….50
Rozdział 4.
Analiza porównawcza wybranych firm kurierskich
4.1 Analiza porównawcza najwiekszych firm branzy KEP w Polsce……….56
4.2 Udział MSP w rynku kurierskim………. ……….65
4.3 Uslugi kurierskie w Polsce a usługi kurierskie na rynku Unii Europejskiej ……….69
Zakończenie……….76
Literatura……….79
Spis rysunków……….83
Spis tabel……….85
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|