Rozwój bazy hotelowej w aspekcie rozwoju ruchu turystycznego
18 października 2015
Wstęp………3
Rozdział I.
Pojecia i definicje zwiazane z opracowaniem
1.1. Pojecia zwiazane z turystyka………6
1.2. Kryteria podzialu turystyki ……… 9
1.3. Rodzaje turystyki – z wyszczególnieniem turystyki etnicznej ……… 12
1.4. Uslugi hotelarskie – kryteria podzialu ………18
1.5. Rola usług gastronomicznych w hotelarstwie ………22
Rozdział II.
Tendencje rozwoju ruchu turystycznego
2.1. Geneza pochodzenia turystyki………27
2.2. Polska turystyka na zakrecie………28
2.3. Informacje dotyczace ruchu turystycznego………30
2.4. Informacje dotyczace hotelarstwa………34
Rozdział III.
Działalność wyspecjalizowanych podmiotów posrednictwa i organizacji w turystyce
3.1. Podstawowe pojęcia i definicje ………37
3.2. Hotel – biuro podrózy. Czy moze byc lepiej? ………49
3.3. Rozwój hotelarstwa jako czynnik stymulujacy dzialalnosc posrednictwa i organizacji w turystyce………54
3.4. Skala działalności podmiotu a stopien ryzyka………55
3.5. Formy organizacji sprzedaży usług a ryzyko handlowe………56
Rozdział IV.
Korzystne polozenie Bialegostoku, okolic i regionu potencjalnym atutem rozwoju ruchu turystycznego
4.1. Ogólna charakterystyka województwa………59
4.2. Glówne centra turystyczne Podlasia………63
4.3. Charakterystyka bazy materialnej, jej elementy i funkcje………72
Zakończenie………90
Zalaczniki………92
Bibliografia………103
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|