Rozwój społeczno-emocjonalny autystycznego dziecka z perspektywy rodziny
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Problematyka autyzmu w świetle literatury
1.1. Analiza teoretyczna autyzmu
1.1.1. Definicja autyzmu
1.1.2. Symptomy oraz formy zaburzeń autystycznych
1.1.3. Koncepcje wyjaśniające powstawanie zaburzeń autystycznych
1.1.4. Analiza poglądów Leo Kanner’a i Hansa Aspergera
1.2. Dziecko autystyczne w środowisku
1.2.1. Funkcjonowanie dziecka autystycznego w sferze rówieśniczej
1.2.2. Rodzice dziecka autystycznego
1.3. Przebieg rozwoju dziecka
Rozdział II
Metodologia badań własnych
2.1. Badania jakościowe
2.2. Przedmiot i cel badań
2.3. Problemy badawcze
2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.5. Organizacja i przebieg badań
Rozdział III
Praktyczne aspekty funkcjonowania dziecka autystycznego w rodzinie na podstawie przeprowadzonych badań
3.1. Funkcjonowanie dziecka autystycznego w rodzinie
3.2. Instytucje wsparcia dla rozwoju dziecka z autyzmem w rodzinie
3.3. Postęp dziecka w świetle dokumentów
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|