Wartości uznawane przez dzieci 6-letnie i ich wpływ na zachowanie w grupie.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział I.
Teoria problemu w świetle literatury przedmiotu

1.1. Ogólna charakterystyka rozwoju dziecka: rozwój moralny, poznawczy, fizyczny i społeczny………5
1.2. Pojęcie i istota wartości………16
1.3. Wartość w naukach socjologicznych, psychologicznych i filozoficznych ………21
1.4. Współczesne problemy wychowania aksjologicznego. Formy zachowań społecznych………25

Rozdział II.
Metodologia własnych badań

2.1. Przedmiot i cel badań………31
2.2. Problemy i hipotezy badawcze………34
2.3. Metody, techniki, narzędzia badawcze………37
2.4. Charakterystyka grupy badawczej………40

Rozdział III
Analiza wyników badań

3.1. Rozumienie przez dzieci pojęć dotyczących wartości zdaniem rodziców i nauczycieli………41
3.2. Zachowania dzieci zdaniem rodziców i nauczycieli………46

Wnioski z badań………51
Zakończenie ………52
Bibliografia ………54
Aneks ………56