Wpływ gier komputerowych na przejawy agresji wśród dzieci
2 marca 2019
Wstęp.
Rozdział I
Charakterystyka gier komputerowych.
1.1. Zdefiniowanie gry komputerowej w literaturze przedmiotu.
1.2. Gry edukacyjne dla dzieci.
1.3. Gry komputerowe jako nowe zjawisko społeczne i kulturowe.
Rozdział II
Wpływ gier komputerowych na młodego człowieka.
2.1. Dziecko w świecie gier komputerowych.
2.2. Wpływ gier komputerowych na rozwój psychologiczny dzieci.
2.3. Pozytywny i negatywny wpływ gier komputerowych na dzieci.
Rozdział III
Zjawisko agresji w grach komputerowych i jej wpływ na dzieci.
3.1. Pojęcie przemocy.
3.2. Czynniki wpływające na agresywne zachowania.
3.3. Konsekwencje uzależnień od gier komputerowych.
3.4. Wpływ przemocy na psychikę i osobowość dziecka.
Rozdział IV
Metodologia badań własnych.
4.1. Przedmiot pracy i cel badań.
4.2. Problemy i hipotezy badawcze.
4.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze.
4.4. Dobór próby i organizacja badań.
Rozdział V
Analiza wyników badań.
5.1. Gry komputerowe, a styl życia dziecka.
5.2. Przejawy agresji u dzieci, korzystających z gie komputerowych.
5.3. Wpływ różnych czynników na korzystanie przez dzieci z gier komputerowych
5.4. Konsekwencje z nadużywania z gier komputerowych.
Zakończenie.
Bibliografia.
Wykaz tabel.
Aneks.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|