Wstęp……….2
Rozdział 1
Szczególne działalności social mediów
1.1. Definicja social mediów ……….3
1.2. Marketing internetowy………. 9
1.3. Geneza social mediów ……….19
1.4. Klasyfikacja social mediów ……….20
Rozdział 2
Social media jako narzędzie reklamy
2.1. Pojęcie reklamy ……….23
2.2. Narzędzia wykorzystywane do reklamy przedsiębiorstw ……….26
2.3. Zastosowanie social mediów do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa………. 31
2.4. Fenomen Facebooka ……….37
2.4.1. Przycisk like ……….38
2.4.2. Farmy fanów ……….40
2.4.3. Polskie marki na Facebooku ……….42
Rozdział 3
Fala grupowych zakupów
3.1. Mechanizm działania ……….45
3.2. Zakupy grupowe w praktyce………. 46
Rozdział 4
Korzyści płynące z social media
4.1. Darmowe narzędzia ……….50
4.2. Blogi i mikroblogi przynoszące korzyści………. 53
Rozdział 5
Błędy i zagrożenia
5.1. Błędy popełniane w social media ……….58
5.2. Zagrożenia jakie niosą ze sobą media społecznościowe………. 64
Rozdział 6
Wykorzystywanie social media w polskich przedsiębiorstwach
6.1. Dobór próby do badania ……….67
6.2. Charakterystyka respondentów ……….67
6.3. Wykorzystanie social media w polskich przedsiębiorstwach ……….71
Wnioski ……….78
Bibliografia ……….81
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Wykorzystywanie social media oraz technik manipulacji i perswazji do celów marketingowych
- Doskonalenie procesów zarządzania infrastrukturą publiczną na przykładzie spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S. A.
- Tarnopol – dawne polskie miasto od czasów II Wojny Światowej do dziś
- Polskie systemy ratownicze
- Reklama, media społecznościowe, a zachowania rodziny
- Mass media w systemie kontroli administracji publicznej
- Wpływ procesów logistycznych na efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa transportowego na rynku niemieckim
- Wpływ systemu zarządzania jakością na funkcjonowanie przedsiębiorstwa na przykładzie firmy XYZ