Wykorzystanie autorytetu w reklamie telewizyjnej środków farmaceutycznych
22 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Reklama zagadnienia ogólne
1.1. Reklama i jej funkcje
1.2. Przekaz telewizyjny jako nosnik reklamy
1.3. Autorytet w reklamie
1.4. Autorytet w reklamie telewizyjnej
Rozdział 2
Reklama farmaceutyków
2.1. Analiza rynku farmaceutycznego w Polsce
2.2. Ograniczenia prawne i etyczne dotyczace reklamy farmaceutycznej
2.3. Działalność reklamowa na rynku farmaceutyków
Rozdział 3
Rola autorytetu w reklamie telewizyjnej – badania wlasne
3.1. Metodologia badan wlasnych
3.2. Analiza przekazów telewizyjnych dotyczacych farmaceutyków
3.3. Analiza wyników badan sondazowych na temat skutecznosci wykorzystania autorytetu w telewizyjnych reklamach farmaceutyków
Zakończenie
Bibliografia
Spis aktów prawnych
Spis rysunków
Spis tabel
Zalaczniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|