Zajęcia kompensacyjno-wyrównawcze jako forma przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym

7 grudnia 2021 0 Przez administrator


1. Problematyka w świetle literatury

1.1. Zajęcia kompensacyjno-wyrównawcze
1.1.1. Definicja
1.1.2. Rodzaje zajęć kompensacyjno- wyrównawczych
1.1.3. Przyczyny organizacji zajęć kompensacyjno wyrównawczych
1. 2. Niepowodzenia szkolne
1.2.1. Definicja niepowodzeń szkolnych
1.2.2. Rodzaje niepowodzeń szkolnych
1.2.3. Przyczyny niepowodzeń szkolnych
1.2.4. Zapobieganie niepowodzeniom w szkole

2. Metodologiczne podstawy badań własnych

2.1. Wprowadzenie
2.2. Przedmiot i cel badań
2.3. Problemy badawcze
2.4. Hipotezy badawcze
2.5. Metody, techniki i narzędzia
2.6. Charakterystyka terenu badań

3. Część empiryczna

3.1. Przedstawienie i analiza badań własnych
3.1.1. Przebieg badań
3.1.2. Analiza dokumentów
3.1.3. Przedstawienie rozmowy z wychowawcami
3.1.4. Przedstawienie rozmowy z pedagogiem szkolnym

4. Część końcowa
4.1. Wnioski i podsumowanie
4.2. Aneks I
4.3. Aneks II
4.4. Bibliografia