Znaczenie aspektów społecznych i środowiskowych w funkcjonowaniu współczesnego przedsiębiorstwa
5 marca 2019
Wstęp………3
Rozdział 1
Społeczna odpowiedzialność biznesu.
1.1. Definicja i cele CSR………5
1.2. CSR na świecie i w Polsce………10
1.3. Etyka biznesu – kodeks postępowania biznesowego………11
Rozdział 2
Kwestie społeczne i środowiskowe w działalności przed-siębiorstw.
2.1. Akcje społeczne w ramach budowania strategii employer branding………17
2.2. Ekologiczne funkcjonowanie przedsiębiorstwa………19
Rozdział 3
Międzynarodowe programy realizowane w ramach polityki społecznej odpowiedzialności biznesu.
3.1. Omówienie konkretnych działań i aktywności związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, na przykładzie firmy Reckitt Benckiser Polska………24
3.2. Korporacyjne akcje społeczne globalnie i lokalnie………26
3.2.1. „Save the Children”………27
3.2.2. „Hello green tomorrow”………29
Zakończenie………32
Literatura………34
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|