Znaczenie aspektów społecznych i środowiskowych w funkcjonowaniu współczesnego przedsiębiorstwa

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział 1
Społeczna odpowiedzialność biznesu.

1.1. Definicja i cele CSR………5
1.2. CSR na świecie i w Polsce………10
1.3. Etyka biznesu – kodeks postępowania biznesowego………11

Rozdział 2
Kwestie społeczne i środowiskowe w działalności przed-siębiorstw.

2.1. Akcje społeczne w ramach budowania strategii employer branding………17
2.2. Ekologiczne funkcjonowanie przedsiębiorstwa………19

Rozdział 3
Międzynarodowe programy realizowane w ramach polityki społecznej odpowiedzialności biznesu.

3.1. Omówienie konkretnych działań i aktywności związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, na przykładzie firmy Reckitt Benckiser Polska………24
3.2. Korporacyjne akcje społeczne globalnie i lokalnie………26
3.2.1. „Save the Children”………27
3.2.2. „Hello green tomorrow”………29

Zakończenie………32
Literatura………34