Kategoria: Biznesplany

Prace z dziedziny Biznesplany. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Biznes plan sklepu 'XYZ’

Przez administrator

Rozdział I. Prezentacja firmy Rozdział II. Analiza rynku 1. Dostawcy. 2. Odbiorcy. 3. Konkurencja. Rozdział III. Plan marketingowy 1. Zalozenia planu marketingowego Strategia cenowa Strategia produktu Strategia dystrybucji Strategia reklamowa Rozdział IV. Prezentacja przedsiewziecia inwestycyjnego 1. Przedmiot przedsiewziecia inwestycyjnego 2. Cel przedsiewziecia inwestycyjnego 3. Źródła finansowania 4. Harmonogram przedsiewziecia inwestycyjnego Rozdział V. Plan finansowy 1. Planowane koszty 2. Koszty calkowite 3. Planowane przychody 4. Rachunek zysków i strat 5. Bilans firmy Rozdział VI. Wnioski Spis tabel

Biznes Plan – fitness club Fitnes XYZ.

Przez administrator

Rozdział 1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa 1.1. Nazwa, siedziba i forma prawna spólki 1.2. Przedmiot dzialalnosci 1.3. Charakterystyka wlascicieli spólki Rozdział 2. Zalozenia planu strategicznego przedsiewziecia 2.1. Oferta klubu „Boginie i Herosi” 2.2. Analiza strategiczna (SWOT) 2.3. Analiza pozycji firmy 2.4. Wybór i wdrozenie strategii Rozdział 3. Plan techniczny 3.1. Opis usługi 3.2. Sposób swiadczenia uslug 3.3. Majatek trwaly 3.4. Koszty swiadczenia uslug Rozdział 4. Plan marketingowy 4.1. Zalozenia planu marketingowego 4.2. Analiza rynku 4.3. Strategia marketingowa 4.4. Strategia cen 4.5. Strategia promocji reklamy Rozdział 5. Plan organizacyjny 5.1. Zasoby ludzkie i koszty zatrudnienia Rozdział 6. Plan finansowy 6.1. Plan przychodów…

Biznes plan biura nieruchomości.

Przez administrator

Wstęp Opis przedsiewziecia 2.1 Uslugi proponowane przez firme 2.2 Analiza popytu i podazy Rozdział 1.Plan Marketingowy Rozdział 2. Analiza konkurencji Rozdział 3.Reklama- kampania promujaca Rozdział 4.Analiza przedsiewziecia-SWOT 6.1 Szanse i zagrozenia 6.2 Silne i slabe strony 6.3 Wnioski Rozdział 5. Plan zarządzania i funkcjonowania przedsiębiorstwa Rozdział 6. Plan finansowy 8.1 Koszty – jako koszty wejscia i funkcjonowania na rynku 8.2 Wpływy – jako koszty uzyskane z wpływów od klientów oraz ich podzial 8.3 Bilans – jako zestawienie obrotu finansami Rozdział 7. Planowane Przychody 2011-2016 Podsumowanie Bibliografia

Biznes Plan. Wsparcie samozatrudnienia- POKL 6.2-Agencja nieruchomości.

Przez administrator

Czesc I Opis planowanego biznesu. A.Dane przedsiebiorcy ………..3 B.Merytoryczne przygotowanie przedsiebiorcy……….. 3 C.Charakterystyka planowanego biznesu……….. 4 D.Analiza SWOT ………………….6 E.Planowane zatrudnienie 8 Czesc II Plan marketingowy A.Charakterystyka odbiorców……….. 8 B.Konkurencja na rynku……….. 12 C.Charakterystyka dostawców……….. 13 D.Dystrybucja i promocja ………..14 E.Planowana struktura sprzedaży w pierwszych 3 latach ………..15 Czesc III Dotacja inwestycyjna A.Planowane inwestycje……….. 16 Czesc IV Sytuacja ekonomiczno – finansowa A.Rachunek zysków i strat w ukladzie miesiecznym za pierwsze 12 miesiecy od planowanej daty rozpoczecia działalności gospodarczej ………..18 B.Uproszczone przeplywy finansowe w ukladzie miesiecznym przez pierwsze 12 miesiecy od planowanej daty rozpoczecia działalności gospodarczej……….. 19 C.Rachunek zysków i strat…

Biznes plan przedsiębiorstwa zajmujacego się handlem i wypozyczaniem sprzetu rehabilitacyjnego.

Przez administrator

1. Opis przedsiewziecia 1.1 Cel przedsiewziecia ………4 1.2 Uzasadnienie realizacji……… 4 2.Plan marketingowy 2.1 Opis oferowanych towarów i usług ………5 2.2 Charakterystyka rynku……… 8 2.3 Rynek docelowy ………9 2.4. Analiza konkurencji ………10 2.5 Plan sprzedazy……… 10 2.6 Polityka cenowa ………13 2.7 Reklama, promocja, dystrybucja……… 14 3. Potrzeby inwestycyjne 4.Analiza kosztów……… 15 5. Kalkulacja przychodów ………17 6.Dostawcy ………19 7. Źródła finansowania ………19 8. Analiza SWOT ………19 9. Kryteria zarządzania……… 21 10. Prognoza sprawozdan finansowych……… 22 11.1 Szacowanie stopy dyskontowej……… 25 6.1 Ustalenie stopy dyskontowej………. 25 11. Analiza oplacalnosci inwestycji 12. Analiza scenariuszy ………29 13. Podsumowanie ………35

Biznes plan gospodarstwa rolniczego.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Podstawowe wiadomosci biznes planu 1.1 Pojęcie, cele i zakres biznes planu……….5 1.2 Cechy biznes planu……….9 1.3 Funkcje biznes planu……….13 1.4 Konstrukcja biznes planu i charakterystyka elementów……….17 Rozdział II. Ocena finansowych przedsiewziec rozwojowcych 2.1 Strategia pozyskania środków finansowych……….31 2.2. Sprawozdanie finansowe jako podstawowe źródłoo kondycji ekonomicznej przedsiębiorstwa……….38 2.3 Analiza wskaznikowa……….45 2.4 Metody oceny przedsiewziec rozwojowych……….53 2.5 Analiza progu rentownosci marginesów bezpieczenstwa……….57 Rozdział III. Biznes plan gospodarstwa rolniczego 3.1 Streszczenie……….63 3.2 Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa……….63 3.3 Struktura organizacji……….64 3.4 Cele przedsiębiorstwa……….66 3.5 Plan marketingowy……….66 3.6 Plan finansowy……….72 3.7 Analiza SWOT……….79 Zakończenie……….80 Bibliografia……….86 Spis tabel, wykresów i rysunków……….88

Biznes plan spółki Mostostal Gdansk na potrzeby wewnetrzne spółki do wdrazania procesów decyzyjnych, jak równiez zewnetrzne, którego celem nadrzednym bedzie staranie się o kredyt inwestycyjny

Przez administrator

I. Wprowadzenie Metodologia analiz II. Podsumowanie. III. Prezentacja kredytobiorcy. 1. Informacje adresowe. 2. Historia firmy. 3. Zakres działalnosci. 4. Potencjal przedsiębiorstwa. 5. Struktura organizacyjna. 6. Działania marketingowe. 7. Sytuacja ekonomiczno-finansowa. IV. Prezentacja przedsiewziecia inwestycyjnego. 1. Przedmiot inwestycji. 2. Cele inwestycji. 3. Zakres rzeczowo-wartosciowy. 4. Przewidywane źródła finansowania. 5. Harmonogram przedsiewziecia inwestycyjnego (ilustracja graficzna). 6. Ocena poziomu nowoczesnosci inwestycji. 7. Nabywcy V. Analiza strategiczna. 1. Analiza mikrootoczenia. A. Nabywcy i dostawcy. B. Dostawcy C. Konkurencja. 2. Analiza makro otoczenia. 3. Podsumowanie analizy (EFE) 4. Mix-marketingowy. Podsumowanie analizy wnetrza (IFE) 5. Macierz SWOT. Analiza SWOT VI. Analiza ekonomiczna-finansowa. 1. Przychody ze sprzedazy…

Biznes plan zalozenia sadu wielogatunkowego

Przez administrator

1. Opis projektu 2. Okresy zbiorów poszczególnych gat. owoców. 3. Ekonomiczne uzasadnienie inwestycji. 4. Analiza warunków przyrodniczych. 4.1. Warunki klimatyczne. 4.2. Warunki glebowe. 5. Zalecenia agrotechniczne 5.1. Przygotowanie gleby przed zalozeniem sadu. 5.2. Charakterystyka proponowanych odmian dla poszczególnych gatunków. 6. Kupno i postepowanie z zakupionym materialem sadzeniowym. 7. Szczególowy kosztorys 7.1. Koszty ogrodzenia. 7.2 Koszt zalozenia sadu. 7.3 Koszt utwardzenia dróg w sadzie. 8. Calkowity koszt zalozenia sadu. 9. Koszty w poszczególnych latach uzytkowania. 9.1 Pierwszy rok po posadzeniu sadu. 9.2 Koszty w drugim roku po posadzeniu. 9.3 Koszty w trzecim roku po posadzeniu. 10. Orientacyjne przychody w trzech pierwszych…

Biznes plan dla firmy XYZ

Przez administrator

Wprowadzenie ………..3 Streszczenie projektu przedsiewziecia 10 Rozdział I. Profil i zakres działania firmy XYZ 1.1 Historia firmy ………..12 1.2 Misja działalności ………..13 1.3 Podstawowe zasoby……….. 13 1.4 Charakterystyka produktu……….. 14 1.5 Cele i zadania na przyszlosc……….. 14 Rozdział II. Zalozenia strategiczne projektu 2.1 Ogólne zalozenia przedsiewziecia ………..16 2.2 Charakterystyka produktu wprowadzanego na rynek ………..17 2.3 Podstawowe cele……….. 18 2.4 Budżet przedsiewziecia ………..20 Rozdział III. Analiza otoczenia 3.1 Analiza makrootoczenia ………..21 3.2 Segmentacja rynku ………..24 3.3 Analiza konkurencji ………..25 3.4 Analiza klientów ………..26 3.5 Analiza dostawców ………..27 3.6 Analiza SWOT……….. 29 Rozdział IV. Plan firmy 4.1 Plan sprzedaży ………..30 4.2 Plan…

Biznes plan Odlewni Zeliwa.

Przez administrator

Rozdział I.Rozdział Wprowadzenie Rozdział II. Analiza prawna Rozdział III. Sytuacja spółki w zakresię przepisów o ochronie srodowiska. Rozdział IV. Rynek odlewów zeliwnych 4.1. Produkcja zeliwa na swiecie i w Polsce 4.2. Charakterystyka branzy odlewniczej w Polsce 4.3. Poziom konkurencyjnosci branzy odlewnictwa zeliwa 4.4. Przewidywane trendy w odlewnictwie Rozdział V. Analiza pozycji rynkowej odlewni zelaza XYZ 5.1. Struktura i wartość sprzedazy. 5.2. Struktura odbiorców. 5.3. Konkurencja. Rozdział VI. Organizacja i zarządzanie 6.1. Zatrudnienie 6.2. Zarzad Rozdział VII. Prognoza działalności odlewni zelaza 7.1. Zalozenia po stronie przychodów. 7.2. Zalozenia po stronie kosztów 7.3. Zakres, poziom i harmonogram ponoszenia nakladów inwestycyjnych. 7.4. Naklady…

Biznes plan producenta tkanin

Przez administrator

Plan marketingowy ………. 1 Misja i ………ategia ARELAN S.A. ………. 4 Charakterystyka rynku ………. 5 Analiza możliwości zbytu produktów ARELAN S.A. ………. 7 Konkurencja ………. 9 Bilans-Aktywa ………. 10 Bilans-Pasywa ………. 11 Rachunek zysków i ………at ………. 12 Wskazniki efektywnosci działania ………. 13 Plan zatrudnienia i wynagrodzenia ………. 14 Plan działalności gospodarczej ………. 16 Plan kosztów działalności gospodarczej ………. 19 Planowane remonty ………. 20 Naklady inwestycyjne ………. 21 Plan zapotrzebowania na kapital obrotowy ………. 22 Przeplywy środków pienieznych ………. 23

Biznes plan firmy z branzy stolarki budowlanej

Przez administrator

1. Podsumowanie wykonawcze ………. 4 2. Opis przedsiewziecia i celów 2.1. Nazwa i forma prawna ………. 5 2.2. Czynnosci formalne………. 6 2.3. Charakterystyka udzialowców ………. 7 2.4. Misja, cele i zadania………. 8 2.5. Lokalizacja ……….9 3. Opis produktu 3.1. Rodzaje oferowanych produktów ……….10 3.2. Stosowana technologia ……….14 3.3. Niezbedne zasoby ………. 21 3.4. Glówni dostawcy ………. 22 4. Analiza rynku 4.1. Identyfikacja rynku docelowego ………. 24 4.2. Glówni nabywcy ………. 26 4.3. Pozostali nabywcy ……….27 4.4. Konkurenci ………. 27 5. Marketing 5.1. Cele marketingowe ……….30 5.2. Mieszanka marketingowa ……….31 6. Zarządzanie 6.1. Zasoby kadrowe ………. 39 6.2. Struktura organizacyjna ……….…

Biznes plan przedsiębiorstwa zarzadzajacego nieruchomościami.

Przez administrator

1 . Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa 3 1 . Paszport przedsiębiorstwa 3 2 . Krótka historia 4 3 . Stan prawny i stosunki wlasnosciowe 5 4 . Organizacja przedsiębiorstwa 6 5 . Zatrudnienie i kadra 7 6 . Potencjal techniczny 9 7 . Produkt i produkcja 10 8 . Sprzedaz i marketing 11 9 . Ochrona srodowiska i warunki pracy 13 10 . Charakterystyka konkurencji 14 11 . Glówni dostawcy 15 12 . Ocena ekonomiczno-finansowa 16 2 . Analiza strategiczna i strategia 25 1 . Analiza SWOT 25 2. Pozycja strategiczna przedsiębiorstwa 28 3 . Prawdopodobienstwo sukcesu strategicznego 29 4…

Biznes plan zalozenia i działalności firmy zajmujacej się produkcja i dystrybucja materialów budowlanych.

Przez administrator

1.1.Streszczenie projektu przedsiewziecia 1.2. Profil i zakres działania firmy………. 1 1.2.1. Historia firmy.. …… 1 1.2.2. Zamierzenia na przyszlosc…… 2 1.2.3. Cele i zasady działania firmy………. 3 1.3. Zalozenia planu strategicznego przedsiewziecia………. 3 1.3.1. Analiza strategiczna (SWOT)………. 3 1.3.2. Strategiczna pozycja firmy………… 5 1.3.3. Wybór i wdrozenie strategii………. 5 1.4.Plan techniczny 1.4.1. Opis wyrobu i procesu produkcji………. 6 1.4.2. Technologia produkcji i jej poziom.. .. 7 1.4.3. Program produkcji (zdolnosci produkcyjnej)………. 7 1.4.4. Dostepnosc materialów i surowców………. 8 1.4.5. Majatek trwaly………. 8 1.4.6. Koszty produkcji.. 8 1.5. Plan marketingowy..10 1.5.1. Zalozenia planu marketingowego………. 10 1.5.2. Analiza rynku……… 11 1.5.3.Strategia cen……….12…

Biznes plan producenta wyrobów dziewiarskich.

Przez administrator

Rozdział I. Inormacje o przedsiębiorstwie Forma organizacyjno-prawna Przedmiot dzialalnosci Udzialy w innych podmiotach Historia przedsiębiorstwa Rozdział II. Opis działalności Wielkosc i struktura produkcji Sprzedaz i marketing Sytuacja prawna majatku Dystrybucja i zaopatrzenie Rozdział III. Analiza rynku Charakterystyka popytu Charakterystyka podazy i konkurencji Organizacja dystrybucji Zalozenia marketingowe Ocena ryzyka Rozdział IV. Potencjal przedsiębiorstwa Majatek trwaly Majatek obrotowy Analiza kosztów Rozdział V.Planowanie przedsiewziecie inwestycyjne Cel i charakterystyka przedsiewziecia Przewidywany rozwój dzialalnosci Prognoza wielkosci sprzedazy Rozdział VI. Aanaliza finansowa projektu Potrzeby kapitalowe Zalozenia dotyczace warunków kredytu Rozdział VII. Syntetyczna ocena projektu Silne i slabe strony projektu Ogólna ocena wykonalnosci

Biznes plan budowy stacji benzynowej.

Przez administrator

Wstęp ……….3 Rozdział I. Podstawowe informacje o inwestycji i przedsiębiorstwie 1.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa i jego otoczenia………. 6 1.2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa………. 17 1.3. Zakres i cele inwestycji ……….25 1.4. Wybór dostawcy………. 29 1.5. Lokalizacja inwestycji ……….31 Rozdział II. Podstawowe obszary planowania funkcjonalnego 2.1. Plan techniczny ……….35 2.2. Plan organizacyjny – zasoby ludzkie ……….37 2.3. Plan marketingowy ……….42 Rozdział III. Sprawozdania i analizy finansowe 3.1. Prognozy finansowe ……….46 3.2. Wybór źródła finansowania inwestycji ……….49 3.3. Analiza wskaznikowa inwestycji………. 61 3.4. Analiza oplacalnosci przedsiewziecia inwestycyjnego………. 68 Podsumowanie i wnioski ……….76 Spis tabel i rysunków ……….78 Bibliografia ……….79

Biznes plan komisu samochodowego.

Przez administrator

Wstęp……… 6 Rozdział I Charakterystyka planu przedsiewziecia gospodarczego 1. Cele i zadania planu przedsiewziecia gospodarczego. ………6 2. Rodzaje inwestycji………. 7 3. Analiza i ocena efektywnosci przedsiewziec inwestycyjnych………. 8 Rozdział II Struktura firmy, personelu i kosztów zatrudnienia. 1. Profil i zakres działania firmy………. 10 2. Opis uslug. ………10 3. Forma prawna przedsiewziecia. ………11 4. Nabór pracowników………. 12 5. Struktura organizacyjna. ………12 6. Zestawienie kosztów zatrudnienia………. 13 7. Laczny koszt zatrudnienia. ………15 Rozdział III Plan marketingowy. 1. Cel planu marketingowego………. 19 2. Techniczny plan działania ………. 20 3. Badania ankietowe. ………20 4. Analiza rynku. ………22 4.1. Charakterystyka rynku. ………22 4.2. Analiza konkurencji……….…

Biznes plan uruchomienia baru zdrowej zywnosci.

Przez administrator

Wprowadzenie……….. 4 Rozdział 1. Nasz cel ………..5 Charakterystyka pracowników ………..6 Dostawcy ………..7 Nasi konsumenci ………..7 Konkurencja ………..8 Analiza sytuacji: mocne i slabe strony przedsiębiorstwa ………..9 Produkt ………..10 Cena ………..10 Cennik ………..11 Dystrybucja ………..13 Plan promocji ………..14 Plan finansowy ………..17 Zestawienie spodziewanych dochodów………..19 Zalaczniki Prognoza sprzedazy Koszty towarów sprzedanych w rachunku wyników Budżet gotówki Planowany bilans Próg rentownosci

Biznes plan uruchomienia firmy zajmujacej się obrotem materialami wybuchowymi i uslugami z tym zwiazanymi

Przez administrator

Wstęp…………3 1. Udzialowcy, wklady i majatek spólki…………. 8 2. Cele „xxx” sp. z o.o. …………17 3. Lokalizacja …………18 4. Uslugi i korzysci dla odbiorcy …………20 5. Analiza strategiczna „xxx” sp. z o.o. 5.1. Otoczenie ogólne …………22 5.2. Rynek …………25 5.3. Konkurencja …………34 5.4. Analiza SWOT …………41 6. Marketing – sposób działania …………44 7. Personel i organizacja………… 48 8. Plan finansowy. 8.1. Plan sprzedazy…………. 51 8.2. Koszty …………53 8.3. Uproszczony rachunek wyników………… 56 8.4. Projekcja uproszczonego bilansu…………. 57 8.5. Projekcja przeplywów finansowych dla „xxx”………….59 8.6. Podstawowe wskazniki finansowe „xxx”. …………61 Wnioski. …………63 Spis tabel………… 66 Bibliografia………… 67

Biznes plan producenta komputerów typu PC oraz serwerów.

Przez administrator

Rozdział I…………1 Zestawienie podsumowujace Rozdział II. Charakterystyka przedsiębiorstwa…………3 Rozdział III. Produkt…………5 Asortyment produktu Róznice miedzy produktami firmy Necrosoft® a konkurencja. przemysl Rozdział IV. Charakterystyka odbiorców…………13 Rozdział V. Charakterystyka konkurencji…………15 Rozdział VI. Marketingowy plan działania i taktyki sprzedazy…………18 Rynki docelowe Polityka cen Rozdział VII. Lokalizacja…………23 Zarządzanie biurami sprzedazy Wybór marki. Rozmieszczenie sprzedawców Gromadzenie zapasów i koszty przesylki Lokalizacja marki w sklepie. Rozdział VIII Organizacja i zarządzanie…………31 Struktura organizacyjna Struktura funkcjonalna Struktura wedlug wyrobu lub rynku Struktura macierzowa Rozdział IX. Plan finansowy…………44 Naklady inwestycyjne Źródła finansowania Przychody Koszty Ocena finansowa Plynnosc finansowa Zyskownosc projektu Wnioski…………51 Zalaczniki

Biznes plan zakladu drzewnego.

Przez administrator

Streszczenie ………..3 Rozdział I. Profil i zakres działania przedsiębiorstwa i zakres działania przedsiębiorstwa ………..4 1. Dane do przedsiębiorstwie – Siedziba przedsiębiorstwa – Przedmiot działalności przedsiębiorstwa – Struktura kapitalowa – Zobowiazania 2. Wymagania formalno prawne – Wymagania formalno-prawne Rozdział II. Plan marketingowy ………..5 1. Analiza rynku 2. Strategia cenowa 3. Dystrybucja 4. Reklama 5. Produkt 6. Koszt działalności marketingowej 7. Analiza SWOT a). Mocne i slabe strony przedsiębiorstwa b). Szanse inwestycji c). Zagrozenia inwestycji d). Otoczenie przedsiębiorstwa – Polityka Gospodarcza – Sytuacja podatkowa – Ubezpieczenia Rozdział III. Plan techniczny ………..10 1. Opis wyboru ze strony technicznej A. Sklad produktu B. Wymiary…

Rola biznes planu w nowoczesnym biznesie.

Przez administrator

Wstęp ………. 3 Rozdział I. Zarządzanie organizacja 1.1. Istota i ewolucja teorii zarządzania ……….4 1.2. Funkcje zarządzania ………. 9 1.3. Miejsce planowania w zarządzaniu organizacja ……….13 1.4. Nowoczesna filozofia planowania ……….18 Rozdział II. Istota biznes planu 2.1. Miejsce biznes planu w planowaniu i zarządzaniu przedsiebiorstwem ………. 21 2.2. Czesci skladowe biznes planu ……….28 2.3. Funkcje biznes planu ………. 35 Zakończenie ……….42 Bibliografia ………. 43

Biznes Plan otwarcia salonu odnowy biologicznej XYZ.

Przez administrator

I. Streszczenie kierownicze.. 1. Wprowadzenie………..4 2. Metodologia analiz………..4 II. Charakterystyka firmy 3. Podstawowe dane………..7 4. Forma organizacyjno prawna i stan wlasnosciowy podmiotu………..8 5. Geneza projektu, charakter przedsiębiorstwa………..8 6. Ocena otoczenia, w którym przedsiebiorstwo bedzie funkcjonowac………..9 7. Podstawowy zakres działalnosci………..10 8. Branza podstawowa………..11 9. Zatrudnienie – pracownicy………..11 10. Opis majatku przedsiębiorstwa………..11 III. Strategia bazowa 11. Misja………..13 12. Wizja………..13 13. Cele………..13 14. Sposoby realizacji………..15 15. System wartosci………..15 IV. Produkt i usluga 16. Charakterystyka oferty ………..17 17. Charakterystyka konkurencji………..18 18. Okreslenie przewagi konkurencyjnej………..19 V. Rynek i marketing 19. Charakterystyka rynku ………..20 20. Charakterystyka produktu – uslugi……….. 20 21. Charakterystyka klientów ………..21 22. Analiza…

Biznes plan w malej firmie.

Przez administrator

Rozdział I. Podstawowe zasady planowania działalności gospodarczej. 1. Planowanie strategiczne 1.1. Formulowanie strategii 1.2. Struktura strategii firmy 1.3. Planowanie działalności przedsiębiorstwa 1.4. Wizerunek firmy 1.5. Dobra reputacja(goodwill) 2. Bariery rynkowe 3. Lokalizacja 3.1. Wymagania lokalizacyjne 3.2. Procedury wyboru lokalizacji Rozdział II. Biznes plan jako narzedzie planowania inwestycji. 1. Funkcje biznes planu 1.1. Bledy przy konstruowaniu biznes planu 2. Plan działalności gospodarczej 3. Plan finansowy Rozdział III. Budowa biznes planu 1. Definicja biznes planu 2. Plan działalności gospodarczej 2.1. Opis przedsiębiorstwa 2.2. Opis odbiorców 2.3. Konkurencja 2.4. Obszar dzialalnosci 2.5. Analiza rynku 2.6. Analiza marketingowa 2.7. Analiza 'SWOT’ Rozdział IV. Podsumowanie…