Działania marketingowe agencji na rynku nieruchomości w województwie slaskim.
22 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Marketing nieruchomosci w świetle literatury przedmiotu
1. Nieruchomosc jako przedmiot rynku
2. Marketing nieruchomosci- specyfika
3. Instrumenty marketingu nieruchomosci
Rozdział II
Rynek nieruchomosci w województwie slaskim
1. Rynek nieruchomosci i jego elementy
2. Agencje nieruchomosci w województwie slaskim
3. Wybrane działania marketingowe agencji nieruchomosci w województwie slaskim
Rozdział III
Opinie respondentów dotyczace dzialan marketingowych agencji nieruchomosci- wyniki badan bezposrednich
1. Przebieg badan i charakterystyka próby badawczej
2. Zachowania klientów agencji nieruchomosci na terenie województwa slaskiego
3. Preferencje klientów na temat funkcjonowania marketingu agencji nieruchomosci na terenie
Podsumowanie
Bibliografia
Spis tablic
Spis rysunków
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|