Strategia marketingowa w firmie XYZ.
23 października 2015
Wstęp………2
Rozdział I
Zarządzanie w przedsiębiorstwie.
1. Pojęcie zarządzania………4
2. Funkcje zarządzania………9
3. Struktura zarządzania w przedsiębiorstwie………13
Rozdział II
Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1. Istota i znaczenie marketingu w przedsiębiorstwie……….15
2. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa………20
3. Wpływ strategii marketingowej na zarządzanie przedsiębiorstwem………26
Rozdział III
Strategia działania przedsiębiorstwa XYZ
1. Metodyka badan………29
2. Konkurencja rynkowa w działalności przedsiębiorstwa XYZ………33
3. Wpływ otoczenia na strategie działalności przedsiębiorstwa XYZ………39
Rozdział IV
Ocena strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiebiorstwem XYZ
1. Instrumenty marketingowe wpływ na zarządzanie przedsiebiorstwem XYZ………41
2. Strategie planowania marketingowego w przedsiebiorwstie XYZ………45
3. Ocena strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiebiorstwem XYZ………51
Zakończenie………59
Bibliografia………62
Spis tabel………64
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|