Działalność sponsorska firm związanych z Fundacją XYZ
7 marca 2019
Wstęp………3
Rozdział I.
Działalność sponsorska – element strategii marketingowej i narzędzie PR
1.1. Strategia marketingowa – charakterystyka……… 6
1.2. Plan marketingowy (struktura i cele) ………13
1.3. PR – typy, sfery zadaniowe, narzędzia……… 18
1.4. Charakterystyka działalności sponsorskiej na tle zadań PR 21
Rozdział II.
Specyfika marketingu w służbie zdrowia
2.1. Rozwój rynku usług w gospodarce postkapitalistycznej ………24
2.2. Społeczna orientacja w marketingu na tle specyfiki branży medycznej……… 26
2.3. Zalety i wady działań sponsorskich w branży medycznej ………39
Rozdział II.
Historia powstania fundacji XYZ
3.1. Początki działalności i rozwój Fundacji ………42
3.2. Sylwetka zawodowa założyciela ………52
3.3. Struktura organizacyjna Fundacji ………58
Rozdział IV.
Działalność sponsorska firm związanych z fundacją XYZ
4.1. Działalność Fundacji w sferze medialno-publicznej ………65
4.2. Działalność firm związanych z Fundacją XYY ………70
Zakończenie……… 75
Bibliografia ………79
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|