Elementy diagnozy i terapii logopedycznej we wczesnej interwencji dzieci w wieku 0-2 lata
23 czerwca 2020
Wstęp
Rozdział 1.
Prawidłowy rozwój w obszarze logopedycznym dzieci w wieku 0-2 lata
1.1. Prenatalne uwarunkowania mowy
1.2. Rozwój mowy dzieci w wieku 0-2 lata
1.3. Czynniki wpływające niekorzystnie na rozwój mowy dzieci w wieku 0-2 lata
1.4. Profilaktyka logopedyczna u dzieci w wieku 0-2 lata
Rozdział 2.
Rozwój dzieci w wieku 0-2 lata
2.1. Rozwój fizyczny i motoryczny dzieci w okresie od 0 do 2 lat
2.2. Rozwój poznawczy dzieci w okresie od 0 do 2 lat
2.3. Rozwój dzieci w wieku 0-2 lata w obszarze funkcjonowania społecznego
2.4. Edukacja i wychowanie dzieci w wieku 0-2 lata
Rozdział 3.
Diagnoza i elementy terapii we wczesnej interwencji dzieci w wieku 0-2 lata
3.1. Pojęcie wczesnej interwencji logopedycznej i wskazania do jej rozpoczęcia
3.2. Diagnoza logopedyczna dzieci w wieku 0-2 lata
3.3. Uwarunkowania wczesnej interwencji logopedycznej
3.4. Terapia we wczesnej interwencji logopedycznej dzieci w wieku 0-2 lata
Rozdział 4.
Metodologia badań własnych
4.1. Przedmiot i cel badań
4.2. Problemy i hipotezy badawcze
4.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4.4. Organizacja badań własnych
Rozdział 5.
Elementy diagnozy i terapii we wczesnej interwencji dzieci w wieku 0-2 – lata
5.1. Grupa badawcza
5.2. Diagnoza i terapia we wczesnej interwencji logopedycznej dzieci w wieku 0-2 lata
5.3. Braki w diagnozowaniu i terapii we wczesnej interwencji logopedycznej dzieci w wieku 0-2 lata
Zakończenie
Bibliografia
Pozycje zwarte
Artykuły
Inne źródła
Aneks
Załącznik 1. Spis schematów
Załącznik 2. Spis tabel
Załącznik 3. Narzędzia badawcze
Spis załączników
Streszczenie i słowa kluczowe
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|