Wady wymowy u dzieci pięcioletnich w Przedszkolu Samorządowym

23 czerwca 2020 Wyłączono Przez administrator

 

Wstęp

Rozdział 1
Wady wymowy.
1.1.Rodzaje dyslalii.
1.2.Przyczyny wad wymowy.
1.3.Korygowanie dyslalii.

Rozdział 2
Artykulacja dzieci pięcioletnich.

2.1 Znaczenie poprawnej artykulacji.
2.2 Rozwój artykulacji w poszczególnych latach życia.

Rozdział 3
Metodologia badań własnych.

3.1. Przedmiot i cele badań.
3.2. Rodzaje badań.
3.3. Problemy badawcze.
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze.
3.5. Dobór próby badawczej.

Rozdział 4
Charakterystyka przeprowadzonych badań.

4.1. Charakterystyka grupy badawczej.
4.2. Występowanie wad wymowy u dzieci w wieku pięciu lat.
4.3. Funkcjonowanie dzieci pięcioletnich z wadami wymowy w grupie w przedszkolu.
4.4. Przebieg przeprowadzonych badań.

Zakończenie.
Bibliografia.
Spis tabel.
Spis wykresów.
Aneks.