Wady wymowy u dzieci pięcioletnich w Przedszkolu Samorządowym
23 czerwca 2020
Wstęp
Rozdział 1
Wady wymowy.
1.1.Rodzaje dyslalii.
1.2.Przyczyny wad wymowy.
1.3.Korygowanie dyslalii.
Rozdział 2
Artykulacja dzieci pięcioletnich.
2.1 Znaczenie poprawnej artykulacji.
2.2 Rozwój artykulacji w poszczególnych latach życia.
Rozdział 3
Metodologia badań własnych.
3.1. Przedmiot i cele badań.
3.2. Rodzaje badań.
3.3. Problemy badawcze.
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze.
3.5. Dobór próby badawczej.
Rozdział 4
Charakterystyka przeprowadzonych badań.
4.1. Charakterystyka grupy badawczej.
4.2. Występowanie wad wymowy u dzieci w wieku pięciu lat.
4.3. Funkcjonowanie dzieci pięcioletnich z wadami wymowy w grupie w przedszkolu.
4.4. Przebieg przeprowadzonych badań.
Zakończenie.
Bibliografia.
Spis tabel.
Spis wykresów.
Aneks.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|