Narzędzia edukacyjne w pracy z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową
7 grudnia 2021
Wstęp
Rozdział I
Teoretyczne podstawy rozważań na temat nadpobudliwości psychoruchowej w świetle literatury przedmiotu
1.1. Próba definicji nadpobudliwości psychoruchowej
1.2. Przyczyny nadpobudliwości psychoruchowej
1.3. Objawy nadpobudliwości psychoruchowej
Rozdział II
Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową
2.1. Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową w środowisku rodzinnym
2.2. Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową w środowisku szkolnym
Rozdział III
Metody pracy z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową
3.1. Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Paula Dennisona
3.2. Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
3.3. Metoda muzykoterapii
3.4. Techniki parateatralne
3.5. Technika paralell teaching
3.6. Przykładowe konspekty zajęć z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|